Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Vi har en irländsk import som kom den 27:e Dec. förra året. Troligen en korsning mellan fbl/tinker ev. med connemara i sig(?). Han äter...
Foder & Strö
Vilket foder innehåller mycket äggvita?
Jag har en unghäst som runt 2,5 års ålder fick genomgående hasledsgallor. Dom kollades med både...
Foder & Strö
Jag har fått höra att "jäst-mögel" i hösilaget är ok. Här om dagen råkade jag se att det stod något annat om ensilage/hösilage, att även...
Foder & Strö
vad är skillnaden mellan lucernpellets o hackadlucern?
bruntebilen kom imorse o den här gången hade jag beställt en hack. för pelletsen...
Skola & Jobb Vet ej faktiskt. Det har ju varit julledigt nu så inte haft någon att fråga men ska ta det under veckan och meddela att jag inte kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.