Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Vart är det bästa (och gärna billigaste :)) stället att skicka höt till för analys? Tips med länkar el telenr önskas. Vore tacksam om ni...
Foder & Strö
jah har ett litet problem, mitt 8 månaders föl är tjockt!!!
Hon var tjock innan hon lämnade mamma sin och jag trodde det skulle jämna ut...
Foder & Strö
Mitt hblsto är ganska rund och go, välmusklad, men hon är lite bukig. Kan det vara för att hon står på halm? Hon tuggar i sig lite, men...
Foder & Strö
Har fått höra nu att det är bra att ge hästen citron varje dag. Ska vara bra för njurarna, hjälpa till att rensa rent och då spec. till...
Skola & Jobb Vet ej faktiskt. Det har ju varit julledigt nu så inte haft någon att fråga men ska ta det under veckan och meddela att jag inte kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.