Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag funderar på att ge mina hästar fri tillgång på hö i hagen.Kvällshö får dom inne.
Om jag ställer in en stor rundbal, hur snart måste...
Foder & Strö
Hej!
Kan någon hjälpa mej. Har alltid gett hästarna 1 dl linfrö i betforen på em. Men nu sist hade inte foderkillen linfrö så jag köpte...
Foder & Strö
Gör det något om Ca/Mg-kvoten ligger på 2,2. I hästens biologi, utfodring och avel skriver Kristina Planck att den ska ligga på ungefär...
Foder & Strö
Får hem en häst som stått på kraft groov, hade tänkt vänja av lite långsamt till korn. Är det någon som vet vad det kostar (typ på Odal)...
Foder & Strö
Har fått härdsmälta i huvudet. Är rent kalkstensmjöl = rent calsium ? Om jag har en häst som behöver 5 gr calsium till skall jag alltså...
Hästnyheter En häst i Trosa har insjuknat i den livsfarliga och smittsamma sjukdomen EHV-1. Stallet har isolerats och omfattande smittskyddsåtgärder...
Hundavel & Ras TACK TACK TACK alla snälla!
Det känns skönt att det finns fler som funderar som jag, och att det finns snälla människor som delar med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.