Foder & Strö
Hej! jag måste vara världens harigaste. kan jag ge min shettis lite tillskott av B-vitamin nu i pälsfällningen utan fara? det innehåller...
Foder & Strö
min häst tappade väldigt i hull över vintern trots bra värden på hö och en bra foderstat. fick då ge lucern hackat strå för att få lite...
Foder & Strö
Är det någon som har något tips på något tillskotts foder som ger hästen lite mera explosivitet? Jga fodrar idag med 2½ kg havre, och 1...
Foder & Strö
Har en ganska nyinköpt connemara som varit lite vanskött. Har varit kraftigt överviktig och hade mycket "vattenskållor" (heter det så?)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.