Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag ger min häst K****T Groov, hon har ätit det sen hela min ägotid på hästen, d vs 2 år... Men nu har jag hört att det inte är bra att...
Foder & Strö
Ni som använder Basiblock kan väl berätta för mig hur den är i konsistensen. Eftersom tillverkaren skriver att den klarar kyla och inte...
Foder & Strö
Har fått tag på en superfin sommarhage åt ponnyn i sommar. Men det som oroar mig är att det finns några rejäla gamla ekar i hagen.. Alla...
Foder & Strö
Äntligen kommer våran häst hem. Nu undrar jag då som förstahästägare vad är viktigast att tänka på när hon kommer till sitt nya hem? Är...
Foder & Strö
Min 11 mån Halvblod hittar inte saltstenen i boxen eller så har han inget behov av den: Ponnyn vi har slickar förtjust på den. Sen äter...
Foder & Strö
Förra sommaren hade vår Haflinger lite känning av fång. Hon har nu bantat 70 kg och går i en hage med pytte, pytte lite gräs. Hon måste...
Foder & Strö
Har blivit rekommenderad av min ostiopat (som även är hästostiopat) att köpa produkter från denna serie för att hästen ska börja bli bra...
Hundavel & Ras Bara för att en hund kan ha massor av energi vid exempelvis träning så betyder det inte att den automatiskt blir jobbig av att inte få...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.