Pelletrerat foder....

Sv: Pelletrerat foder....

Ajdå, då gissade jag fel när jag satsade en femma på karlssons klister. ;) Är ni helt säkra på att det inte är det?
 
Sv: Pelletrerat foder....

De fattar ja väll att det inte är nå farligt "lim" men att det är det som ska kunna göra hästar halta....
Eftersom jag inte visste om det låg nån sanning i detta så la ja ut ett inlägg om det men det slår aldrig fel att man ska bli påhoppad....Trist tycker ja... :confused:
 
Sv: Pelletrerat foder....

Det var nog inget illa ment...inte från min sida i alla fall...

Om man inte frågar får man inga svar och man lär sig inget nytt! Och inga frågor är dumma frågor, så är det ju! :)
 
Senast ändrad:
Sv: Pelletrerat foder....

Utifrån vad jag kan se var det inget påhopp mot dig, utan mot den/dem som kom med den idén att det skulle vara farligt med "lim" i pelletsfoder :)

Förut tyckte jag också man blev "påhoppad" ofta här på buke, men jag har lärt mig att "påhoppen" inte så ofta är så illa ment som man lätt kan tro utifrån texten :idea:

Lätt att missupfatta folk såhär på ett internetforum där man skriver till varandra.
 
Sv: Pelletrerat foder....

Jo det är sant...man kan ju inte låta lika ironisk på internet som i verkligheten.... ;)

Ja,ja nu har ja iallafall fått svar på att ja gott kan ge min häst Groov i fortsättningen...Tack :bow:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 746
Senast: Roheryn
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
523
Senast: Kristall10
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 568
Senast: super
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stallpaddar mot svullna ben
  • Köp av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp