Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Nån som har boxgardinen Lyx? Är den bra? Kvalite? :) http://www.exklusiv.nu/horse/bilder/nya%20bilder/boxgardiner/P1010049_500.jpg
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Sv_ridponny
·
M
Utrustning som passar. Jag har alltid haft för trånga eller glappande hjälmar tills jag hittade denna Hansbo hjäm...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Buongusto
·
Utrustning hur ser man igentligen om sadeln (menar westernsadel då då) passar? Tycker min ser ut och luta framåt och trycka på bogbladen. Men alla...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: skuggi
·
Utrustning Pga ryggproblem på hästen har vi blivit rådda till (av Vet) att rida med westernsadel. Frågan är då om Börjes jättebilliga w-sadel är...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Fiorano
·
N
Utrustning Jag blir galen! :crazy: Jag vill hitta ett snyggt tävlingstäcke till halvblodet. Här är mina krav: * Sammet, ylle eller fleece *...
2
Svar
22
· Visningar
2 128
Senast: piggis_83
·
D
Utrustning Jag har flera gånger hört att syntetssadlar förstör ryggarna på hästarna? Men jag har missat det delen varför det skulle vara så? Nån...
2
Svar
21
· Visningar
1 758
Senast: Dragonfruit_
·
A
Utrustning Någon som vet något om denna sadel? har kikat på lite appalosamodeller och kommi fram till att de som verkar intressantast för mig är...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: asa_gasa
·
I
Utrustning Är det nån här som vet nåt om det. Är det skarpare eller mildare än ett kulbett. :confused: :confused...
Svar
8
· Visningar
1 605
Senast: Issa
·
Utrustning Lilla hästen blir piggare och piggare, och jag sämre och sämre..:crazy: Vilket resulterar i att jag tyvärr måste sätta bett i munnen på...
2
Svar
22
· Visningar
1 439
Senast: Ina79
·
Utrustning Jag vill jättegärna ha ett Herve Godignon-pannband med guldnitar. Men det tar emot att köpa ett pannband för 600 spänn... Är det nån som...
Svar
6
· Visningar
884
Senast: popeye
·
Utrustning Hur bred är en hästtransport normalt? Här är min: http://medlem.spray.se/connemara01/bilder/Bild1.JPG vi ska köra en fyrhjuling i den...
Svar
12
· Visningar
3 494
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Har en fjordkorsningsponny på 10år. Går ute från 06.00-21.00 på kvällen skulle jag gissa,rida ordentligt nu. Har haft ont i ryggen utav...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: cactuspower
·
Utrustning Nu har ju tyvärr några myggor kommit fram :( och påminnt mig om att det är dax att planera året inköp av insektstäcke... Jag är inte i...
2
Svar
21
· Visningar
1 776
Senast: Lydia
·
D
Utrustning Nu har jag bestämt mig. Jag ska spara lite pengar till att köpa fleecetäcken ifrån www.exklusive.nu Jag börjar med att beställa två...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Jag har förstått att här finns folk som är duktiga på sadlar och sadelpassning så jag hoppas någon kan komma med ett bra tips om hur jag...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Fifflan
·
Utrustning Ett par frågor om dessa " lösskor". Funderar på att skaffa till mitt ena arabsto, som är mkt ömfotad. Försökte idag mäta hennes hovar, &...
Svar
18
· Visningar
1 288
Senast: emindy
·
S
Utrustning L&P tränset från hansbo? någon som har erfarenhet av det här tränset? tycker ni att det är snyggt? det tycker jag :love...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: sockertopp
·
Y
Utrustning Många tycker ju att pelhambettet är fullkomligt onödigt. Men oftast ser man det med deltatygel. Hur fungerar det med två tyglar? Kan man...
Svar
5
· Visningar
1 659
Senast: Yossarian
·
S
Utrustning Fleecetäcke\'s mönster Tänkte försöka mig på att sy ett eget fleecetäcke. Är det någon som vet ngn sajt där det finns mallar? eller kan...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: trassel
·
Utrustning Den modellen som har rakt syntetbett. Ngn som vet?
Svar
2
· Visningar
699
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka