Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Utrustning Nu ska jag köpa mej en ny sadel och ett nytt träns. Men jag vet inte riktigt vilket märke eller så jag ska välja. Så jag skulle vilja ha...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: zazzabella
·
J
Utrustning Jag är på jakt efter ljusblåa benlindor och undrar var man kan få tag på såna? Det ska vara lindor till ridning, alltså elastiska (alt...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det någon här som har ett Thermo Master Summer Rain täcke? Har försökt hitta några kommentarer sedan tidigare här på forumet men...
Svar
3
· Visningar
784
M
Utrustning nu har ja läst så många trådar om graman hur dålit de e å nåra tycker de e bra, men ja har endå inte fattat va e en graman kan nån...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: mai
·
C
Utrustning vet någon var man kan köpa det? tex webbutiker. och då vill jag inte ha ljusblaskig lila eller mörk lila utan klar fin mellan lila färg...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: cämela
·
T
Utrustning Vad ska jag välja? Jag vill ha en som är någorlunda smidig och lätt. Känner mig själv, kommer nog inte att använda den annars :crazy...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: peperoni2
·
P
Utrustning jag undrar vad ni har för utrustning på hästen när den körs i transport? använder ni transportskydd? går det lika bra att linda hästens...
2
Svar
26
· Visningar
1 736
Senast: LeFay88
·
Utrustning Spanade in ena sköthästens träns förut, ett brunt träns med vitt foder och bruna lädertyglar. Tänkte kolla vad det var för märke, det är...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: Jochanda
·
Utrustning http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3170&item=3671551390&rd=1 hur tycker ni den verkar? har ni hört talas om dom? är...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: beauspirit
·
C
Utrustning Jag har lite frågor ang. westernsadlar! Är det sant att en westernsadel kan väga 25 kg? Det är ju väldigt dumt med den höga vikten om...
Svar
10
· Visningar
1 037
Senast: Maran
·
T
Utrustning En liten fundering.. hur sätter ni fast luddet på pullarnosgrimman? :)
Svar
13
· Visningar
2 375
S
Utrustning Gör de egentligen så mycket? Vad är de bra för? :o
2
Svar
24
· Visningar
2 041
Senast: Maran
·
Utrustning Köpte ju nytt träns till Arrow på mässan, men det passade inte... :( Så nu letar jag vidare!! Har någon tips på snygga träns, helst med...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: Centaur
·
A
Utrustning ... kommer jag att få göra så småningom. Köpte en fluffig Kefly-pad i lördags som verkligen gör sitt jobb väl vad det verkar på hästen...
Svar
10
· Visningar
1 914
Senast: Mjuff
·
Utrustning Regntäcken o innetäcken brukar jag tvätta i maskinen o även vissa thermotäcken, dvs dom som får plats. Men värre är det med...
2
Svar
22
· Visningar
2 657
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning Jag har provat en Griffin haflinger/cob Dressur 17" X-vid på min islandshest, och båda bomvidden och bommens "svank" är okej :) MEN...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: sleepy
·
P
Utrustning Har letat men inte hittat några andra trådar som besvarar min fråga. En tjej i mitt stall fick en gpa titanhjälm i present, hon själv...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: MissDiamond
·
P
Utrustning Nu behöver jag eran "hjälp"! :) Jag har haft diskussioner med min kära mor om sadlar, dess kvalité och olika märken och framförallt hur...
Svar
10
· Visningar
1 063
M
Utrustning Provade mitt idag men det verkade lite. hm svårt. Kändes som att det åh så svårt att föklara :smirk: men det gick bra att stanna...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: _FiA_
·
C
Utrustning Är det vid bom? Finns det någon tabell för olika bomstorlekar?
2
Svar
23
· Visningar
3 761
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar