Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

B
Övr. Katt Nu har min inneboendes katt börjat riva av tapeterna! :mad: Först ut var hallen. Klöste och bet bort en fläck av den ljusa tapeten. Sen...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: Chlo
·
Övr. Katt :cry: Vår katt "Bullen" har blivit överkörd!!! :cry:
Svar
4
· Visningar
1 014
Övr. Katt Hej! Jag har en katta hemma som är av rasen Helig Birma. Men hon är korthårig. Eller inte korthårig, hon har långt hår men det är inte...
Svar
16
· Visningar
5 500
K
Övr. Katt Min honkatt på 5 år har under en tid börjat kräkas upp torrfodret. Hon gör det i perioder. Det kan gå några veckor utan att hon kräks...
Svar
11
· Visningar
2 297
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Huggtass http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge.jpg http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge3.jpg Det är han som ev ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 208
Övr. Katt Ska forsoka fa tid hos vet idag for Lillebill. Han ar den minste i Cleos senaste kull, snart 5 veckor gamla. Jag markte for nagon vecka...
Svar
7
· Visningar
1 419
Senast: skuggi
·
M
Övr. Katt Jag har tänkt att skaffa mig en raskatt, tycker det verkar kul att gå på utställningar. Kan katten vara ensam hemma på dagen när jag är...
Svar
9
· Visningar
1 517
Senast: Dean
·
N
Övr. Katt Ska köpa en ny transportbur till kissen min. Han är ganska hrm bastant och behöver således en ny. Förra gången vi var hos veterinären...
Svar
2
· Visningar
2 379
Senast: Nina83
·
B
Övr. Katt Jag var och levererade en 4 månaders kattunge till min sambos morbror. Kattungen (som i övrigt heter Plankton) är världens absolut mest...
Svar
2
· Visningar
1 494
Senast: Miiip
·
B
Övr. Katt Mina katter har alltid vartit duktiga att gå på toaletten, och jag ser allltid till att det är rent och fräcsht.. men så nu har vi...
Svar
2
· Visningar
1 378
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Övr. Katt Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är...
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: jessicaaa
·
Övr. Katt Jag har läst lite om denna ras och när jag så småningom kommer att skaffa skatt skulle det vara roligt med denna vackra ras :). Är det...
Svar
11
· Visningar
5 089
Senast: Pazuzu
·
G
Övr. Katt Gaahhh jag har problem, ok detta ser ut som en solklar Smoke -hona MEN skenet kan bedra eller? Hon har börjat få vitt under hakan vad...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har fått försäkringspapper med inbetalning till Isaks försäkring. Jag kan då INTE komma ihåg att villkoren var så dåliga när vi tecknade...
Svar
11
· Visningar
1 838
Senast: Kakis
·
Övr. Katt På onsdag får jag hem Vitnos :love: Är det någon som vet på rak arm om jag skaffa en försäkring redan nu innan hon kommit? (vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: snurpe
·
P
Övr. Katt Finns en liknande tråd på Gnägg, så tänkte lägga upp en här för katter också! Vad äter era katter för konstigt? Har de något skumt...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: Pyrusan
·
Övr. Katt \"Inflyttning\" av ny vuxen katt - går det? Hejsan Jag har två kastrerade hankatter (innekatter) på nio och ett halvt år, mycket snälla...
Svar
3
· Visningar
1 639
Senast: Marie_C
·
E
Övr. Katt det här med att katter \"ärver färg\" om en kattunge skall kunna födas som röd krävs det då att det finns röd färg i båda föräldrana...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 322
A
Övr. Katt Hoppas att det kommer att fungera! Nu när jag läst en massa om det tror jag verkligen att katten kommer att sluta kissa i sängarna och...
Svar
6
· Visningar
1 626
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Katten kan springa ut och in miljoner gånger på en dag. Hon sitter utanför dörren och gapar - jag springer och öppnar dörren, hon är...
Svar
9
· Visningar
1 350
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka