Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! Jag har en katta hemma som är av rasen Helig Birma. Men hon är korthårig. Eller inte korthårig, hon har långt hår men det är inte...
Svar
16
· Visningar
5 554
K
Övr. Katt Min honkatt på 5 år har under en tid börjat kräkas upp torrfodret. Hon gör det i perioder. Det kan gå några veckor utan att hon kräks...
Svar
11
· Visningar
2 338
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Huggtass http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge.jpg http://www.geocities.com/asso_sarastro/hugge3.jpg Det är han som ev ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 228
Övr. Katt Ska forsoka fa tid hos vet idag for Lillebill. Han ar den minste i Cleos senaste kull, snart 5 veckor gamla. Jag markte for nagon vecka...
Svar
7
· Visningar
1 443
Senast: skuggi
·
M
Övr. Katt Jag har tänkt att skaffa mig en raskatt, tycker det verkar kul att gå på utställningar. Kan katten vara ensam hemma på dagen när jag är...
Svar
9
· Visningar
1 543
Senast: Dean
·
N
Övr. Katt Ska köpa en ny transportbur till kissen min. Han är ganska hrm bastant och behöver således en ny. Förra gången vi var hos veterinären...
Svar
2
· Visningar
2 390
Senast: Nina83
·
B
Övr. Katt Jag var och levererade en 4 månaders kattunge till min sambos morbror. Kattungen (som i övrigt heter Plankton) är världens absolut mest...
Svar
2
· Visningar
1 524
Senast: Miiip
·
B
Övr. Katt Mina katter har alltid vartit duktiga att gå på toaletten, och jag ser allltid till att det är rent och fräcsht.. men så nu har vi...
Svar
2
· Visningar
1 386
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Övr. Katt Min kisse på typ 6 månader var i helgen lite lös i magen, och både igår och idag har han kräkts. Vad kan detta bero på, ni som vet? Är...
Svar
2
· Visningar
1 234
Senast: jessicaaa
·
Övr. Katt Jag har läst lite om denna ras och när jag så småningom kommer att skaffa skatt skulle det vara roligt med denna vackra ras :). Är det...
Svar
11
· Visningar
5 124
Senast: Pazuzu
·
G
Övr. Katt Gaahhh jag har problem, ok detta ser ut som en solklar Smoke -hona MEN skenet kan bedra eller? Hon har börjat få vitt under hakan vad...
Svar
13
· Visningar
1 447
Senast: Sol
·
Övr. Katt Har fått försäkringspapper med inbetalning till Isaks försäkring. Jag kan då INTE komma ihåg att villkoren var så dåliga när vi tecknade...
Svar
11
· Visningar
1 856
Senast: Kakis
·
Övr. Katt På onsdag får jag hem Vitnos :love: Är det någon som vet på rak arm om jag skaffa en försäkring redan nu innan hon kommit? (vill göra...
Svar
7
· Visningar
1 253
Senast: snurpe
·
P
Övr. Katt Finns en liknande tråd på Gnägg, så tänkte lägga upp en här för katter också! Vad äter era katter för konstigt? Har de något skumt...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: Pyrusan
·
Övr. Katt \"Inflyttning\" av ny vuxen katt - går det? Hejsan Jag har två kastrerade hankatter (innekatter) på nio och ett halvt år, mycket snälla...
Svar
3
· Visningar
1 643
Senast: Marie_C
·
E
Övr. Katt det här med att katter \"ärver färg\" om en kattunge skall kunna födas som röd krävs det då att det finns röd färg i båda föräldrana... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 485
A
Övr. Katt Hoppas att det kommer att fungera! Nu när jag läst en massa om det tror jag verkligen att katten kommer att sluta kissa i sängarna och...
Svar
6
· Visningar
1 641
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Katten kan springa ut och in miljoner gånger på en dag. Hon sitter utanför dörren och gapar - jag springer och öppnar dörren, hon är...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min hona är troligen dräktig. Hon är parad två gånger som jag hört och sett. Det var ju inte direkt meningen att hon skulle paras nu men... 2
Svar
25
· Visningar
2 730
Senast: pippi27
·
Övr. Katt Här kommer lite nya bilder på mina älsklingar :love: Först från igår: Semlan Semlan Bosse Bosse Lite äldre bilder, men...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Marie_C
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?