Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

L
Övr. Katt I går kväll kom han då vår lille katt Viggo. Han verkar vara en orädd liten kille som snabbt fann sej till rätta. Åt mat med en gång...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Kaos
·
Övr. Katt när man måste hitta nya hem till två missar...?? Historien.. Jag tog förra hösten hand om två kattungar som föddes utomhus av en...
Svar
1
· Visningar
1 305
Senast: skuggi
·
Övr. Katt Jag har blivit lycklig ägare till en sån där katt som ser precis ut som den i whiskasreklamen - dvs ljust grå randig och bara sådär...
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: Catinca
·
P
Övr. Katt Den här händelsen utspelade sig för ganska många år sedan men sitter för alltid etsad i minnet på oss närvarande. Vi var på SVERAK´s...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: IngelaH
·
Övr. Katt Hej allihop! Nu har man helt plötsligt blivit kattägare! :) Jag skulle behöva lite goda råd hur man får en katt att trivas i sitt nya...
Svar
1
· Visningar
2 939
Senast: Kilkenny
·
Övr. Katt Jag har två pensionerade birmadamer, numera kastrerade. Har tidigare tagit några kullar ungar och det suger lite i kattungetarmen igen...
Svar
18
· Visningar
2 699
Senast: pippi27
·
Övr. Katt Såg för någon dag sen en tråd om att någon hade levererat en kattunge som i sitt nya hem lyckats bli jätte bra kompis med den redan där...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Dean
·
Övr. Katt Hej! Vi tog hem Amiga i söndags. Han och Pixel börjar nu komma överens. De bråkar lite ibland men oftast är de vänner. Vi har tänkt...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Sol
·
Övr. Katt En av mina kompisar fick två kullar kattungar i sommras, men en av ungarna är lite mysko. Den går å vickar på huvudet, inte upp och ner...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: Sol
·
B
Övr. Katt Min 2-åriga, kastrerade hankatt har börjat "skvätta" Han har aldrig gjort det innan, men nu har vi haft en liten baby (4-månaders...
Svar
8
· Visningar
3 149
Senast: adore
·
Övr. Katt I sensomras flyttade vi. Vår katt fick då vara inne de första dagarna för att vänja sig vid sitt nya hem. Vi bor på landet och han vill...
Svar
10
· Visningar
1 426
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Hej Vet någon hur man kan får bort kattpiss + lukten från ett par shortchaps i mocka/läder? Har en katt som brukar kuta omkring i...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Raeman
·
Övr. Katt får en katt imorgon.. och ja.. har ingen låda eller nått sånt alls än. vad behöver jag göra först och främst? (städa..=) det är en...
Svar
15
· Visningar
1 595
Senast: Marie_C
·
R
Övr. Katt ...vilka av er dyker upp I säter den 11 oktober???? behöver moraliskt stöd.... :angel:
Svar
7
· Visningar
1 067
L
Övr. Katt Var ute och gick med sambon och lillan idag. Då ropade grannen och frågade om vi inte ville ha en katt..... Hm....... vi hade tänkt att...
Svar
3
· Visningar
1 099
Senast: Xeline
·
Övr. Katt Hej! Vi håller eventuellt på att bli med en katt till! En katt som jag bara har träffat en gång för ca ett år sen och som jag blev...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Maris_
·
Övr. Katt har råkat ut för en elak katt och blivit biten rejält i ryggen. Naturligtvis blev såret infekterat så vi fick åka in akut till en...
Svar
10
· Visningar
1 378
Senast: elronne
·
A
Övr. Katt Vi satte oss framför tv´n med var sin pizza och skulle just börja hugga in. Då kommer 7 månaders kattungen i världens busfart och hoppar...
Svar
3
· Visningar
1 334
Senast: Kiddo
·
M
Övr. Katt Är det vanligt att honkatter urinmarkerar? När min kastrerade honkatt är ute gör hon precis som hankatter brukar göra. Går ett varv runt...
Svar
3
· Visningar
1 679
Senast: adore
·
Övr. Katt Så på söndag åker vi tillbaka till Chivas, S*Karl Johan's Damien (lila) och testar en gång till. Och om nån undrar och saknar mig lite...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: Rallebralle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka