Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Det är nu snart att grabben blir en det, dvs kastrerad och han och hans syster har hittills aldrig varit ifrån varandra. Har ni några...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Hur många här på forumet är det som har Britter egentligen? Det ploppar upp fler och fler och jag tänkte försöka få nån koll på er ...
Svar
3
· Visningar
1 371
Senast: Marie_C
·
K
Övr. Katt Visst är dom SÖTA? :love:
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Dean
·
Övr. Katt här är lite kort på Sniffinix (kameran är dum och tar dåligt kort och när man tar med blixt så blir korten jätteljusa vilket ni kommer...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: sweep
·
Övr. Katt Vi har ju gått igenom flera gånger vad våra katter heter. Men jag antar att det är som hos mig att många har smeknamn på sina katter...
Svar
18
· Visningar
2 142
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Måste bara visa ett nytaget kort på min stora kisse, Lasse-Maja. Visst är han söt :love: Lasse-Maja
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt varför sparkar katter med bakbenen när dom biter och leker med nått? är det farligt att leka för mycket med katten? jag tror inte han...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: sweep
·
P
Övr. Katt Har tagit över en av stallkatterna. Hon har nu flyttat in i mitt stall. Bakgrund: Esme är en mycket pratig och kelig dam, hon är ivägen...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: Filippan
·
Övr. Katt :cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Om man inte har kattbur, hur transporterar man då lättast två katter till veterinären? Den ena kattungen verkade vilja kissa på hunden...
Svar
9
· Visningar
1 614
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Någon som ska ställa ut samtidigt som mig? Götene på söndag Norrköping 19/10 Göteborg 14/12 ??? Sedan är jag ju på jakt efter...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Lydia
·
B
Övr. Katt Hej allihopa! Jag har ett problem som jag måste ha hjälp med, så här är det, jag bor på en gård och har sju katter, alla kastrerade. Men...
Svar
1
· Visningar
1 096
Senast: Marie_C
·
J
Övr. Katt .. klättra i fönstrerna!! blir galen på min lilla kisse.. :D välter ner alla blommorna..
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: jojjo_blondin
·
J
Övr. Katt käkar chips också.. :D Början på livet som soffpotatis (kattunge) japp nu är det käka och sova som gäller...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: kpist
·
Övr. Katt Måste bara få berätta att min sambo just idag antydde att vi nog ska skaffa en till katt!! Till saken hör att den vi har är en ngt...
Svar
12
· Visningar
1 711
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Var och vaccinerade mina bebisar igår för andra gången på sjukhuset och oj vad duktiga de var Matte var riktigt stolt där de satt i sin...
Svar
1
· Visningar
975
G
Övr. Katt Måste bara berätta vilka toppenveterinären jag har, nu har dom startat ett projekt för överviktiga hundar och katter tillsammans med...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Sen vi flyttade har hon blivit lite tokig, min kära kisse. Helt plötsligt tittar hon bakåt in i nått av de andra rummen och får en...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: adore
·
B
Övr. Katt Min katt har fått mask, 10 cm lång.. Hva skal jag ge honom för detta? Såg ut som en tagliatelle, fast mindre. Men platt och 10 cm lång..
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Katten kissar på golvet inomhus på olika platser, dock inte på mattan. Den är nu 7 mndr gml. Han är mycke ute. Hört at man kan stänga...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka