Vad ska jag göra?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 096
B

**BORTTAGEN**

Hej allihopa! Jag har ett problem som jag måste ha hjälp med, så här är det, jag bor på en gård och har sju katter, alla kastrerade. Men nu är det så att det är en vildkatt som har flyttat hit, den har nu blivit tam men problemet är att han attackerar våra katter så dom vågar knappt komma hem längre :cry:. Vad ska jag göra han måste ju bort härifrån men jag har inte hjärta att ta livet från honom, någon som kan hjälpa mig? :(

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 376
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 131
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
787

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka