lilla tjocka kissen

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare jojjo_blondin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 161
hihi d e bara det att det är SAMMA katt! en bild är när han var kattungen och en som han är nu :D han BLEV en liten tjockis

Jag fatta de, men jag vill ha H*n när h*n var lite, inte annars.. skulle gärna ha kvar våra i 6månaders åldern :love:

ahaa.. ååh ja me ';) fast inte riktigt så busiga som dom va då..

våra är utekatter och gör av med all energi på det, men vi hade dom inlåsta en halv dag och en natt för att dom skulle på kattpensionat och först så sov dom hela dan sen va dom uppe och busade HEEELa natten,, :crazy:

Haha. Våra e typ lika busiga fortfarande, lite latare dock ;)

Dom är ju innekatter så man märker ju allt :smirk:
Det blir ett par rejs o brottningsmatcher om dygnet..
Findus leker gärna med bollar o lego :D

Liknande trådar

Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
485
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka