JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
jojjo_blondin
Startdatum
Startdatum
10 Okt 2003
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
1 161
Söt
Åh
Jag tar H*n på första bilden..
Store tjockisar har vi tillräckligt med här :smirk:
hihi d e bara det att det är SAMMA katt! en bild är när han var kattungen och en som han är nu
han BLEV en liten tjockis
Jag fatta de, men jag vill ha H*n när h*n var lite, inte annars.. skulle gärna ha kvar våra i 6månaders åldern
ahaa.. ååh ja me '
fast inte riktigt så busiga som dom va då..
våra är utekatter och gör av med all energi på det, men vi hade dom inlåsta en halv dag och en natt för att dom skulle på kattpensionat och först så sov dom hela dan sen va dom uppe och busade HEEELa natten,,
Haha. Våra e typ lika busiga fortfarande, lite latare dock
Dom är ju innekatter så man märker ju allt :smirk:
Det blir ett par rejs o brottningsmatcher om dygnet..
Findus leker gärna med bollar o lego
Katthälsa
Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Övr. Katt
Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra.
Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Övr. Katt
Hej!
Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Valp 2025
Övr. Hund Så jävla jobbig valpen är under sena eftermiddagar, bara bits, försöker jaga katten och är som en hal ål:bag: Tur att han är söt och att...
Luzzan
5 minuter sedan
Svar: 809
Visningar: 55 779
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag och Tilda har varit på spårkurs, jättekul att gå kurs igen, och spår är hon ju en stjärna i!
Vi hann gå 2 spår vardera (vi var 5...
Trott
7 minuter sedan
Svar: 1 138
Visningar: 66 892
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Själva op gick fint och rehab inga problem, upplevde att allt sånt gick bra. Och första tiden var det ju inga problem med varken hunger...
bollen__
26 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 520
Hund