Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

R
Övr. Katt Gick upp halv två på natten för att hinna äta o slippa stressa. Halv fem skulle jag möta en kompis i Uppsala. Åkte vid tresnåret från...
Svar
17
· Visningar
1 431
Senast: Rallebralle
·
E
Övr. Katt :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: Hmm... ????? Jag har en hankatt...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: Sirren
·
B
Övr. Katt Hur ser man om det är en han eller honkatt förutom p å det "vanliga" sättet? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Bukinnan
·
Övr. Katt Någon som har några bra tips på kattmat på burk? Min ena katt som är omplacerad var veterinären tvungen att dra 13 tänder på pga...
Svar
16
· Visningar
1 528
Övr. Katt Idag började ag på Chivas andra antibiotikakur. Den förra fick vi abryta för att han fick en allergisk reaktion; han blev alldeles slö...
Svar
11
· Visningar
1 531
Senast: Sassy
·
Övr. Katt ...är det ju nått visst med, eller hur? Kolla här: Ronni, Rosita o Retsina, Spinnhuset i Örebro och här: Malva, Spinnhuset i Örebro...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Adopterade en hitte katt för 2 veckor sedan. Tippar på att han är sisådär 4 månader kanske. Han verkar vara konstant hungrig. Har han...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: LillaMy
·
Övr. Katt 1. Deras totala oberoende. Katten behover inte dig men du kan inte tanka dig ett liv utan katter. 2. Deras satt att alltid ta allting...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: aemaria
·
P
Övr. Katt Djurmänniska som jag är, kändes det tråkigt när jag först fick reda på att min sambo är allergisk mot pälsdjur. Vi har nu bott...
Svar
19
· Visningar
5 497
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Det är nu snart att grabben blir en det, dvs kastrerad och han och hans syster har hittills aldrig varit ifrån varandra. Har ni några...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Hur många här på forumet är det som har Britter egentligen? Det ploppar upp fler och fler och jag tänkte försöka få nån koll på er ...
Svar
3
· Visningar
1 361
Senast: Marie_C
·
K
Övr. Katt Visst är dom SÖTA? :love:
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Dean
·
Övr. Katt här är lite kort på Sniffinix (kameran är dum och tar dåligt kort och när man tar med blixt så blir korten jätteljusa vilket ni kommer...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: sweep
·
Övr. Katt Vi har ju gått igenom flera gånger vad våra katter heter. Men jag antar att det är som hos mig att många har smeknamn på sina katter...
Svar
18
· Visningar
2 114
Senast: Rallebralle
·
M
Övr. Katt Måste bara visa ett nytaget kort på min stora kisse, Lasse-Maja. Visst är han söt :love: Lasse-Maja
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt varför sparkar katter med bakbenen när dom biter och leker med nått? är det farligt att leka för mycket med katten? jag tror inte han...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: sweep
·
P
Övr. Katt Har tagit över en av stallkatterna. Hon har nu flyttat in i mitt stall. Bakgrund: Esme är en mycket pratig och kelig dam, hon är ivägen...
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: Filippan
·
Övr. Katt :cool: Nya foton på Vulkan som fick sig en ny leksak. Toppenkul tyckte han :D Senare i bildspelet också några bilder på Vitnos och...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Om man inte har kattbur, hur transporterar man då lättast två katter till veterinären? Den ena kattungen verkade vilja kissa på hunden...
Svar
9
· Visningar
1 587
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Någon som ska ställa ut samtidigt som mig? Götene på söndag Norrköping 19/10 Göteborg 14/12 ??? Sedan är jag ju på jakt efter...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Klippmaskin
  • Guldfasanerna