Kan någon ge mig en vettig förklaring ....

vad det nu hade med saken att göra..... :confused:
försökte väl skryta lite om min bondkattssiames...nu när jag hade chansen... :smirk: :angel:

Det är väl för att standarden är i det närmaste identiskt, förutom på pälslängd, och möjligtvis kvalité. Lättare att lära en domare hur älsen på en SOM ska se ut, om de redan vet resten från ABY, än att lära ut en helt ny ras till kat 2-domarna

Grattis!!!
Visst är det kul att åka och ställa ut sina katter ibland?? Och ännu roligare är det när dom katter man fött upp går bra på utställning.

Ja,det är kul.
ställler faktiskt mina rasrena ganska ofta,men min siames är lite speciell då han ej är reggad,mina skogisar ställer jag inte längre då jag har funnit min ras numera=abyn.... :smirk:...... :smirk:
Har en hona som är int o en hane som nyligen blev ch.
Min blåa hona efter dem är snart ute o soppar mattan med resterande abyssar!!!! :p

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
859
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 728
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka