Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad är det sötaste eran katt brukar göra? Morre är som allra snuppigast då han sover och sträcker ut tassarna i luften varpå han lägger...
Svar
1
· Visningar
1 033
Övr. Katt Är det någon som har några bra tips hur man ska få en 5-månaders katt till att sluta bita och klösa på en. Istället för att ligga still...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: sweep
·
A
Övr. Katt Är nästan så att man tror att hon är gravid eftersom hon oftast spyr på morgonen. Vad finns det för anledningar till att katter spyr...
Svar
6
· Visningar
1 439
Senast: adore
·
Övr. Katt Är det ingen här som har det? PÅ kattungar i ålder 10-14 veckor??? Vill så gärna se...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Lydia
·
S
Övr. Katt Jag skrev här om min hon katt som hade kissat i mina förtöljer, och att jag tyckte att urinen såg konstigt ut och känndes som olja. Vi...
Svar
9
· Visningar
1 529
Senast: Stoppard
·
K
Övr. Katt Har nu kommit i ordning i lägenhet. Skrev ju om detta i septembe, hade funderingar angående mina katter som var van att springa ute. De...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: Icebabe_1
·
B
Övr. Katt Är det någon som har en anning om va det kostar? Sen fundera jag på hur är det med vaccination på en katt. Ger man som på hundra eller...
Svar
16
· Visningar
1 539
Senast: Björk
·
Övr. Katt I morrn ska jag och kisse till veterinären. Dagen innan CSN-pengarna kommer :crazy: De ska kolla hennes öron och om hon har öronskabb...
Svar
13
· Visningar
1 945
Senast: Marie_C
·
A
Övr. Katt Kan inte alls mycket om katter och såg en "bortsprungen-annons" där de specifikt påtalade att katten hade svarta trampdynor. Betyder det...
Svar
5
· Visningar
12 034
Senast: Kakis
·
M
Övr. Katt Funkar det varje gång kissarna skall in? Kikade på några sådana luckor i affären och när vi testade lite fram och tillbaka med magneten...
Svar
6
· Visningar
2 056
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Det växer små knallrosa knoppar på hennes mage såg jag idag !! Nu måste ni ALLA hålla tummarna för att denna gång slutar lyckligt ! I... 2
Svar
20
· Visningar
1 989
Senast: kpist
·
M
Övr. Katt Häromdagen kom min katt in skrikande o så såg jag blodspår. Efter en halvtimme hittade jag såret, ett djupt sår ca 5 cm upp på svansen...
Svar
6
· Visningar
5 168
Senast: Midi
·
Övr. Katt Gör avbön: Glömde köpa kattsand, eller rättare sagt, trodde jag hade så det räckte hemma... vilket det inte gjorde, visade det sig när...
Svar
18
· Visningar
1 105
Senast: Sassy
·
I
Övr. Katt jag har ju fått hem en kattunge hona som några her vet,för att min 5 åriga hanne sörjade hårdt över Nemouse som dog. Okey :)han...
Svar
5
· Visningar
935
Övr. Katt Jag har funderat på en sak. Om man får kattungar som har samma kön och samma färg och samma storlek ca, hur kan man då skilja på dem... 2
Svar
23
· Visningar
2 122
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Nu när jag lyckats komma nära Vitnos har jag funnit en svart fläck på hennes haka. Det ser ut som en massa svarta blomfrön som sitter...
Svar
10
· Visningar
1 805
Senast: snurpe
·
Övr. Katt Eftersom behandlingen för min ragdollhanne Chivas lunginflammation dragit ut på tiden så har jag beslutat mig för att para Samira med en...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Sassy
·
B
Övr. Katt i synnerhet då våra stallkatter. Nya bilder: Titan fångar pinne Titan leker med sten Titan utmanar Nova Nova
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: TIGERHEART
·
Övr. Katt Min kära mor köpte avmaskningsmedel åt mina stallkissar häromdagen. Och naturligtvis fick hon inte den sort jag brukar använda (Drontal...
Svar
2
· Visningar
5 524
Senast: ameo
·
G
Övr. Katt Min kattpojke, född 20/5, har fått för sig att man kan bita i alla. Inte i allt utan i ALLA läs mig främst. Ytterst irriterande. Är det...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: Buster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Klippmaskin
  • Oseriös avel 2023