Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

M
Övr. Katt jag vill hitta coola kattnamn på B. 2 flickor och 2 pojkar och jag behöver er hjälp. :idea: Kolla bebisarna på hemsidan för att få...
Svar
16
· Visningar
8 934
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt :cry: Han brukar alltid komma in på kvällen men nu drar han så fort han ser oss :cry: han som är så kelig och social, kommer alltid...
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Mirre
·
Övr. Katt Mamma katt vill hellre vara ute. nu har hon varit ute hela dagen och kanske inte kommer in inatt. 2 veckor gamla kattungarna skriker...
Svar
15
· Visningar
1 961
Senast: Malle Palle
·
Övr. Katt Jag ska flytta och såklart ska min katt Ronja också det :) Jag funderar lite över hur man ska göra för att göra det på ett så bra sätt...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Har lite funderingar. När veterinären var ute här i veckan konstaterade hon att min katt har kronisk kattsnuva. Hon tyckte dock att hon...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: orion_x
·
Övr. Katt Man undrar ju ibland hur folk är funtade. Har precis annons på våra kisar. Visst det ringer och mailar många seriösa människor men...
Svar
19
· Visningar
2 000
Senast: KungTulle
·
V
Övr. Katt har kommit in på djursjukhuset i Huddik, hur smittar pest?? Genom luften? Mina är vaccinerade men man vet ju aldrig.
Svar
2
· Visningar
841
·
Övr. Katt Det verkar inte som om min systers katt (tillika Yogas kusin) blir så mycket äldre. Hon har länge dragits med diabetes och nån allergi...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: palle
·
Z
Övr. Katt Min nya, nu 4 månader gamla, huligan. Söt va? Fast han är en jävel på soffklös... :devil:
Svar
14
· Visningar
1 097
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt på min kattmamma när vi var net till hästarna i hagen :love: Hon satt och väntade på mig medans jag grejjade med hästen Visst är... 2
Svar
27
· Visningar
1 568
Senast: mysko
·
Övr. Katt Men hjälp! :eek: Fet katt
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt igår när jag skulle åka till jobbet :love: Abbie har tunnat ur lite, men nu när hon är kastrerad så kommer det nog igen. Med råge.
Svar
9
· Visningar
888
·
Övr. Katt mina katter men instruktionsbladet är borta :eek: och har glömt hur mycket & länge Axilur Vet. Snälla hjälp mig :bow: :D
Svar
7
· Visningar
636
Senast: mysko
·
Övr. Katt Nån som vet vars den finns? Har sökt på jordbruksverket och djurskyddsmyndigheten men hittar den inte *suck*
Svar
1
· Visningar
611
Senast: shattis
·
Övr. Katt Det har nu gått ca tre veckor sedan vi var tvugna att avliva våran ena katt och ända sedan den dagen så har den andra katten här hemma...
Svar
5
· Visningar
736
Övr. Katt ... Att katten regerar :devil: http://hem.passagen.se/retra/xander/xander.html
Svar
11
· Visningar
893
Övr. Katt Jag måste bara få dela med mig av kattisarna, så söööta :love: Första gången dom fick gå ut...
Svar
6
· Visningar
784
C
Övr. Katt Mina föräldrar har ett problem. Dom har ett öppet garage, finns ingen port. Grannen har en hel hög med katter, och dom gillar att ligga...
Svar
15
· Visningar
3 635
Senast: Zaria
·
M
Övr. Katt När vet man när kattungarna är på gång att komma? Speciella tecken på katten och hennes beteende? Tacksam för svar :) MVH Elin
Svar
3
· Visningar
646
Senast: Tiggertjejen
·
I
Övr. Katt Har vart och kastrerat (eller steriliserat eller vad det nu heter!) Tea för en vecka sedan. Nu har det blivit som en hård upphöjning...
Svar
10
· Visningar
866
Senast: Icka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka