Så här såg det ut

MissFideli

Trådstartare
igår när jag skulle åka till jobbet :love:

mys.jpg

Abbie har tunnat ur lite, men nu när hon är kastrerad så kommer det nog igen. Med råge.

Sv: Så här såg det ut

Är det den gråfärgade du menar ?? Den ser ju ut som min katt i kroppsformatet...inte direkt tunn :D :angel:

Hon ÄR tunn !! :mad: Ni kan ju ingenting :angel:
Skämtåsido, hon är tunn. Den rasen ska vara mycket bredare än så, men hon tappade en hel del när hon löpte lite väl ofta i våras och har inte hämtat sig.

Men visst är hon fin? Båda är fina :love:

"Gå du matte, vi ligger här och vaktar filten medans du är borta... *gääääsp* ... hårt jobb att vara katt, minsann!"

Eller hur !? Att jag skaffat dubbelsäng för att vi ska få plats alla 3 var självklart i deras ögon.
Mina små pälsklingar !!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
345
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
407
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka