Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Fungerar det verkligen? Någon som har någon verklig erfarehet av det? Mina katter äte Royals Exigent och nu har den ena lilla kissen...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Min katt kräks upp sin mat ca två ggr veckan, nån som har nån bra erfarenhet av ngt magvänligt torrfoder? Han äter bara torrfoder, och...
Svar
18
· Visningar
2 458
Senast: Athina
·
P
Övr. Katt Hej! Jag undrar om det finns någon som har ett bra schema för katter när det gäller avmaskningen. Jag har så svårt att veta när det är...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Sassy
·
J
Övr. Katt Hej på er. Idag har vi fått hem angelicas katt Kailua! Allt är fint med honom men mellan honom och Tea är sakerna inte lika ordnade...
Svar
6
· Visningar
5 335
Senast: Icka
·
Z
Övr. Katt Min kattunge har börjat lukta förjävligt ur munnen.... Vet någon vad det kan bero på, eller om man kan göra något åt det?
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: Ninis
·
Övr. Katt Måste bara vissa mina söta missar :) Den grå är emma o ska ha kattungar vilken dag som helst (hennes första kull) :banana: . Hon är en...
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Sprettan
·
Övr. Katt Rotade igenom gamla bilder på datorn och hittade denna.. Är han inte bara för söt? Lilla utbrytarkungen :love:
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Zlatan
·
Övr. Katt Jag är nu kattvakt åt systers 2 innekatter och den ena är bedrövlig. Jag skurar golv varje dag - både kiss o bajs. Detta är provat...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: Luff
·
M
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673525,00.html :rofl: Efter att läst detta började jag att fundera på mina...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: palle
·
Övr. Katt Hästar hit och dit ( älskar dom, men iaf) Vet attd et finns en tråd för katter just, men måste bara lägga in en bild på min gammelkatt...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: Mitrolle
·
R
Övr. Katt :) Nu är jag tillbaka på en snabbvisit .....Massor av kattungar har det hunnit blivit under året som gått.Eller 6 stycken för att vara...
Svar
8
· Visningar
732
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt ...har hittat världens bästa sovplats! :rofl: :rofl: :rofl: ser ju inte så bekvämt ut :smirk:
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Min farmor kom ut i stallet idag, helt förtvivlad. Hennes älskade katt hade varit så fruktansvärt hård i magen i dag. Hon ville ha hono...
Svar
5
· Visningar
1 658
Senast: _Runaway_
·
Övr. Katt Min 15 åriga kisse ser ut som om han har svalt en fotboll... Han har alltid varit mkt smal (hur mkt han än ter) och sista året har han...
Svar
10
· Visningar
15 212
Senast: älgen
·
Övr. Katt Hur länge håller sig en öppnad kattmatsburk i kylen? Men sånt där plastlock på :p
Svar
9
· Visningar
2 642
·
Övr. Katt Min ena honkatt har varit jätte knepig i kväll. Hon förskte stjäla en annan honas ungar som är 7-8 veckor gamla, hon själv ska ha ungar...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Magzzan
·
E
Övr. Katt Hej! I mitt stall bor en stallkatt som jag sköter om. Eftersom hon flyttade dit av sig själv (hon trivdes inte där hon bodde) vet jag...
Svar
11
· Visningar
1 752
Senast: BuenoBull
·
Övr. Katt Satt och läste i en annan tråd om klicker-träning av häst och fick en tanke om det går att göra på katt också. Har en 4 årig hankatt...
Svar
6
· Visningar
1 192
·
V
Övr. Katt Har för mig att någon efterlyste denna länken för ett tag sedan, så här är den (säkert inte för första gången) Kom ihåg att ha på...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: corona
·
T
Övr. Katt är min älskade katt tillbaka och hunden är redan trött. Han var borta i 2 veckor, vi trodde han var överkörd eller att något annat...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Tiggertjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka