Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hur ofta vaccinerar ni era katter?
2
Svar
30
· Visningar
2 661
Senast: TantEster
·
Katthälsa Vi har en stallkatt som jag ibland sticker till ngt godis om vi äter kött! han får självklart vanlig kattmat åxå! Igår styckade vi...
Svar
4
· Visningar
1 431
Senast: Sol
·
D
Katthälsa Har ju haft problem den senaste månaden med att han har kissat lite överallt, men har helt uteslutit möjlighet till fysiskt fel på...
Svar
10
· Visningar
1 736
·
D
Katthälsa Är det någon som har något tips eller någon aning om hur man gör när ens katt börjat bajsa i sängen? Det har hänt tre gånger på två...
Svar
16
· Visningar
25 361
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag ska mest troligt flytta till Sthlm (80 mil nedåt :banana: ) och funderar på att ta med mig vår äldre katt. Vi har två katter, en på...
Svar
4
· Visningar
3 601
Senast: Wysiwyg
·
Katthälsa Jag hatar dom! Är det sant att katter är mindre känsliga för fästingburna sjukdomar än andra djur? Just nu plockar jag fästingar fr...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: Fiffi1
·
Katthälsa Jag har en liten vit honkatt, hon har alltid varit lite skygg men hon har alltid gillat mig och brukar sova hos mig o.s.v. Hon brukar...
Svar
5
· Visningar
2 013
·
S
Katthälsa Det är så här att det är en katt som springer runt här på våran gård, inte alls vacker, en långhårig katt som förlorat en massa hår...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: earthborn
·
Katthälsa Min gamla katt (13år) har forl. Finns det någon här som har behandlat sin katt för just det? dragit ut tänder osv... Hur mådde er...
2
Svar
20
· Visningar
2 382
W
Katthälsa Vår stallkatt har blivit väldigt tunnhårig runt öron och nacke dom sista dagarna, ser inte att han sitter och kliar något. Pälsen är...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: PonnyBus
·
Katthälsa Vår lille hankatt kom in för ett par timmar sedan. han hade ett hårlöst område på baksidan av bakbenet (över hasen). Det var inte...
Svar
2
· Visningar
1 140
·
Katthälsa Jag har ett problem nu. eller rättaresagt katten har ett problem.. Stackarn har blivit övergiven, har varit det nu hela vintern och...
2
Svar
29
· Visningar
2 178
Senast: MinIan
·
E
Katthälsa Katten har blivit ormbiten eller getingstucken. Kan man ge honom Clarityn? Hittar ingenting om det på internet, veterinären svarar inte...
Svar
6
· Visningar
6 659
·
Katthälsa Jag är förbryllad. Vår perserpojke på 14år har blivit stelare på sistone, kan småhalta lite samt har tappat en del muskler i bakkärran...
Svar
17
· Visningar
12 337
·
L
Katthälsa Hej. Vår katt ska gå på en diet med renskav för att testa möjlig allergi. Vi har köpt renskav i frysdisken, och den stora frågan e...
Svar
2
· Visningar
1 746
Senast: Sol
·
Katthälsa Det är så att vi har tre katter för tillfället och vi vet inte alls hur vi ska göra med den äldsta längre.. Rasmus, som han heter...
Svar
10
· Visningar
1 446
Senast: soffa
·
P
Katthälsa Han är 1,5 år och blev kastrerad i tisdags. Tills i tisdags var han en aktiv utekatt, sen i tisdags har han ätit,vilat, ätit, vilat...
Svar
12
· Visningar
1 020
Senast: lil-sis
·
Katthälsa En granne till mig har fått en katt från en annan granne och jag tycker hon missköter den. Hon fick den som 8-9 veckor gammal...
Svar
15
· Visningar
1 782
Senast: R8n
·
Katthälsa Min 19-åring som äter cellgift verkar hård i magen. Inte helt förstoppad för det kommer en liten korv men först efter att hon varit i...
Svar
3
· Visningar
1 567
S
Katthälsa jag har varit "kattmamma" till två kattungar nu i 3 veckor(mamman dog två dagar efter födsel...RIP :cry:)...har gått jättebra, och...
Svar
16
· Visningar
1 644
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka