Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min 5-månaders valp har spytt upp maten i 3 dagar. Hon är glad och pigg, dricker, bajsar och kissar normalt. Hon håller på att få nya...
Svar
1
· Visningar
2 470
Senast: dpmatte
·
M
Hundavel & Ras hej allihopa, är på jakt efter en bra dvärgspets/pomeranian uppfödare, så är det någon som har något bra tips? Bor i stockholm, men...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Flo-Jo
·
Hundavel & Ras Jag förstår mig inte alls på denna ras men har sett att det är en del som har vinthundar här. Jag tänker främst på små vinthundar som... 2 3
Svar
46
· Visningar
12 102
Senast: iozrob
·
Hundhälsa Min lilla tik verkar inte kry...har varit lite låg några dagar och verkar ha ont i magen....idag har vi tid hos vetten....hoppas bara...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: lady_vip
·
N
Hundhälsa Smittar noskvalster på hund över till katt?
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: AnnaJL
·
Hundavel & Ras Hej. jag och min kille har funderat på att skaffa hund, och nu har vi hittat en som verkar passa oss ganska bra, men jag är lite... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 908
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Min lilla prins är 5 veckor
Svar
0
· Visningar
284
Övr. Hund Loke solar på vardagsrums bordet
Svar
0
· Visningar
158
Svar
0
· Visningar
109
Övr. Hund Blir sugen på att tävla igen!:d Någon som vet om det finns något sista datum för att lägga in tävlingar på agility online, eller om det...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Snobben
·
H
Hundhälsa Vår tik har löpt två gånger och blivit skendräktig båda gångerna trots mkt motion och mindre mat. Maten har hon dragit ner på av sig...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ska åka till Malmö på utställning i mars och har börjat kolla efter boende. Men på de hotell jag ringt till får man enbart ha hund i...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: falukorw
·
H
Övr. Hund Vill bara dela med mig av en lite mystisk händelse som utspelade sig för ett par veckor sedan. Min sambo åkte som vanligt till...
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: Hot Shot
·
Hundhälsa Varför blir hundar magsjuka? Att det händer ibland kan jag förstå, men sen jag övertog min hund för ett år sedan (hon blir 5 år nu till...
Svar
17
· Visningar
5 303
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Fotade Minna som busade runt idag i snön! :) jätteroligt att fota hundar, aldrgi gjort det innan
Svar
12
· Visningar
954
Övr. Hund Ni som har haft en hund från dess att den var liten valp, och även tagit hand om en omplacering/äldre hund. Hur upplever ni...
Svar
5
· Visningar
802
Senast: falukorw
·
A
Hundhälsa Våran hund åker lite kana kanske en till två gånger om dagen, samtidigt som han luktar lite illa. Någon som har varit med om det...
Svar
9
· Visningar
1 671
Senast: BabeRuth
·
Ï
Övr. Hund vi har nu betsämt oss för att köpa hund.:)¨ i nästan ett år har vi letat runt efter olika raser som skulle kunna passa oss. och det...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Qbaby
·
V
Hundhälsa Vi ska ta hem en liten 8-veckors nu i helgen men vår stora hund här hemma verkar ha fått kennelhosta! Hon hostar VÅLDSAMT o harklar...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Kaaarin
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att... 2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31