Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Vad har ni för ras/ålder? Vad betalar ni per år för era hundar i försäkring? Är hunden försäkrad med både vet.vård och liv? Har...
2
Svar
25
· Visningar
2 140
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Vi har en omplacering han hund på 5 år som är så jätte gullig och snäll. Men han skäller så fort vi skall gå ut och det går inte att få...
Svar
19
· Visningar
1 230
Senast: Francess
·
H
Övr. Hund Jag har en tollare/bordercollie tik på 13 månader, och i mitten av april blir det tillökning i familjen i form av en liten bebis. Min...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Heira
·
Övr. Hund Hejj! vad ger ni era valpar (8veckor +) för mat?? :d
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Bammy
·
C
Övr. Hund ...detta kanske kan ge en hint! Ras-test Lita inte blint på testet men det kan ju få dig att tänka igenom din situation samt få upp...
2
Svar
28
· Visningar
2 298
Senast: Dean
·
Övr. Hund nu blir jag snart vansinnig... jag och min lilla labbe har stått i kö till en nybörjarkurs sedan i somras, och när vi gjorde en ny...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Fritte
·
R
Övr. Hund Jag planerar att skaffa en hund, men har inte bestämt mej för ras än. Jag har några krav som är: *Liten till mellanstor *Kort päls...
2
Svar
23
· Visningar
3 696
Senast: Bri
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att det snart e dax att skaffa vovve o valet kommer förmodligen att stanna på en Skåneterrier, eller...
Svar
7
· Visningar
3 207
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej! Vår hund gjorde illa klon så veterinären fick lov att ta bort den, hur lång tid tar det för en klo att växa ut? MVH Sanna
Svar
1
· Visningar
891
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Är på g till vet. med systers hund snart.. vi misstänker livmodersinflammation på henne.. Hon är i slutet på löpet, jätteslö, har...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: villi
·
Övr. Hund Vilket tycker ni är bäst? Att chippa eller tatuera hunden? Mysgrisen
2
Svar
27
· Visningar
2 736
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Igår var jag och hundarna ute i det vackra vintervädret och tränade och här kommer ett gäng bilder från träningen. Det är Tasse som gör...
Svar
19
· Visningar
1 456
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vi köpte för ca en månad sedan en omplaceringshund, en kastrerad 6-årig blandrashanne. Det är en jättetrevlig hund på de allra flesta...
Svar
5
· Visningar
1 490
Senast: KaZa
·
R
Övr. Hund Klippte labbens klor idag igen UTAN att kapa pulpan på en endaste klo! :D Jag var förövrigt mer nervös än hon..... :smirk: Kan ju...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Tviggy1081
·
S
Övr. Hund Vet ju att de flesta hundraser passar för agility men så finns det ju hundraser som passar extra bra för agility. Vilka raser...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: suzukits
·
J
Övr. Hund Hej är det någon som har ärfarenhet av att ha två valpar eller två hundar funderar starkt att skaffa en ny valp till sommaren ...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: jimmi
·
S
Övr. Hund Jag har en tik (italienare) so kan vara väldigt reserverad mot andra hundar då hon har blivit attackerad ett par gånger. Nu har hon...
2
Svar
20
· Visningar
2 138
Senast: kpist
·
I
Övr. Hund Vad finns det för allergi vänliga hundar? Är Bichon Frise det???? :confused: :confused: :confused: :confused:
2
Svar
20
· Visningar
1 921
Senast: InaScott
·
Övr. Hund jag lyckades klippa 5 klor på min galna hund! tänk om det håller på att vända? fast vi körde en ny metod, att hon ligger i soffan och...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: Daydream
·
Övr. Hund vilka ska dit? jag ska i alla fall vara där, på mitt livs första hundutställning någonsin! vad ska man inte missa?
Svar
13
· Visningar
1 113
Senast: RebeckaKihlberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈