Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag har aldrig sett en sån här hundtråd, så nu vill jag veta: Vilket hundfoder tycker DU är bäst? Mjukt/torrt? Märke/namn? Pris? Värt... 2
Svar
28
· Visningar
4 529
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund Igår kom han hem till oss =) våran lilla BC valp... världens sötaste å goaste hund, kan ligga å gosa hur länge som helst :) Allt har...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Bara undra om det är någon mer som ska dit. Ska dit på söndagen.
Svar
9
· Visningar
968
Senast: puman_22
·
Övr. Hund Ja, min lilla vovve fick ju blodöra för ett tag sen. I helgen fick han dessutom väldigt ont i sitt öra så jag ringde veterinären. Hon sa...
Svar
15
· Visningar
1 663
Senast: CicciT
·
Q
Övr. Hund Underliga \"hundmänniskor\" Har ni sökt hjälp av någon hundkunnig människa, tränare, instuktör, som inte alls haft samma uppfattning av...
Svar
13
· Visningar
2 020
Senast: Qvip
·
Övr. Hund Du vet att du är en hundmänniska när.... 1. Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har...
Svar
10
· Visningar
1 088
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu har tiken börjat löpa å min lillkille är tydligen könsmogen :eek: Va inte planerat lr beräknat till förens TIDIGAST nästa månad...
Svar
6
· Visningar
892
·
Övr. Hund Som blivande förälder och hundtokig så har funderingar kring lämpliga hundraser poppat upp i mitt huvud. Challe börjar bli gammal, men...
Svar
1
· Visningar
844
·
I
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra! Jag vill ha en egen hund men mina föräldrar vill inte, de skyller på att "det går inte att åka på...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Moniq
·
M
Övr. Hund Har lite frågor till er som har vallhundar. Planerar att skaffa en hund att valla kor med. Vad har ni för erfarenheter vilken ras som...
Svar
13
· Visningar
3 125
Senast: Marie_C
·
W
Övr. Hund Har precis anmält mina två hundar till lilla sthlm. Upptäcker nu på den ena (äldre) hundens vaccinationsintyg att senaste valpsjuke...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Wishes
·
Övr. Hund vi får hem vår lilla hane i sommar o han ska heta något på N. svårt att hitta på, det enda förslaget vi har så länge är nixon :smirk...
Svar
5
· Visningar
2 035
Senast: CallMeAce
·
A
Övr. Hund Med en massa fina bilder på massor av hundar :p Välkommna att titta ;) "Musses" hemsida Arriyad Mostaqell
Svar
1
· Visningar
793
Senast: unki
·
J
Övr. Hund Blir man inte så härligt super gla när solen skiner !! ooo i dag skall jag bara ut med han en lång runda. inte nog med det så träffar...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: kpist
·
C
Övr. Hund Usch ja har misslyckats.. Till saken iaf, vovven som nu är 7 månader. De går inte å lämna honom 2,3,4 eller 10 minuter.. De blir kaos...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: KaZa
·
S
Övr. Hund I mitten på förra veckan blev två pudlar (en mellanpudel och en dvärgpudel) stulna utanför en mataffär på Kungsholmen i Stockholm. Så...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: kpist
·
K
Övr. Hund Har precis fått reda på att man SKA :angel: betala moms på en hund som man köper i Norge (vid införsel till Sverige alltså). Hur har ni...
Svar
6
· Visningar
4 835
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Exakt hur stor är den utställningen?? Själv är jag inte så intresserad av utställningar, och läser inte "Hundsport" längre. Surfade på...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Thelma
·
H
Övr. Hund Min lilla tös var ute och sprang lite mer än vad hon är van vid igår, och idag så skrek hon till och ville inte röra sig när vi fick...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Svensson
·
B
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/Buzzigge/kollage/17 En fin bild på min lilla snutta. Alltid pigg och glad... full fräs bara. :banana: :banana...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka