Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag tänkte bara höra lite allmänt hur det är med era hundar, om de har några hundvänner?? Min hund (labrador) älskar att leka med andra...
Svar
18
· Visningar
1 623
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund är det någon som vet mer exakt! Jag ska para min tik, 2 år, schäfer med en shäferhane, 11 år, som aldrig parat förr. Tiken är nu inne på...
Svar
11
· Visningar
6 052
Senast: KaZa
·
Övr. Hund ute i naturen eg? Jag blir alltid lika förvånad när jag gräver ut diverse saker ur valpens mun. Han hittar precis ALLT :crazy:
Svar
5
· Visningar
816
Senast: mimmipigg
·
R
Övr. Hund Jag har ett par grannar(tror jag)jag vet nämligen inte längre eftersom dom aldrig svarar i telefonen.Dessa grannar har en hund(andra...
Svar
7
· Visningar
1 235
Senast: Daydream
·
Övr. Hund Bubblan fyller år idag, tänk hela 6år är han nu! Lite...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Hund http://photo.starblvd.net/Cazmir/6-4-1-1080822303?m=1&pg=5&ro=3&co=0.jpg söööt...
Svar
8
· Visningar
1 467
Senast: Betsy
·
F
Övr. Hund Hihi... Tjejen lär sig att vänta med en bit bacon på nosen! Det var riktigt jobbigt! :D Försök nr 1 - Jobbigt! Försök nr 1 igen -...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: FiaOchSaffe
·
D
Övr. Hund Vi har fått ett stort problem med vår 5 månaders golden. Han har börjat skälla på allt! I lägenheten skäller han så fort någon går i...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: Diggemon
·
A
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Rallebralle
·
S
Övr. Hund Hej! Jag är i hundköpar-tankar och den ras jag fastnat för är Beageln, nu vill jag veta allt! Jag har läst mig till att den främst ska...
Svar
4
· Visningar
1 587
Senast: Diggemon
·
C
Övr. Hund Sitter o funderar lite på framtida planer när jag ska skaffa en vovve till mig själv. Familjen har ju redan en, men nån gång måste man...
2
Svar
20
· Visningar
4 190
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund En stilla undran bara. Plockar ni upp skiten efter era hundar? Jag kan inte med ord beskriva hur vedervärdigt äckligt jag tycker att det...
2
Svar
37
· Visningar
2 452
Senast: puman_22
·
S
Övr. Hund vad ska man göra om en hund sätter ngt i halsen. hur får man dom att kräkas på snabbast sätt?
Svar
15
· Visningar
22 412
Senast: Moniq
·
M
Övr. Hund Skall man acceptera detta? Valpen är fyra månader. Har tränat henne så att vi kan ta matskålen ifrån henne när hon äter, men idag när...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 049
Senast: Nossan
·
S
Övr. Hund Har du din hund på hundagis? Vad kostar det? Vad ingår då? Undrande :)
Svar
11
· Visningar
1 402
Senast: Sommartjej
·
Övr. Hund någon på detta forum som har en sådan? vad tycker ni om dom? skriv gärna stammen på er hund också, borde ju inte vara allt för svårt...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: cili
·
Övr. Hund Kan jag tex erbjuda min pudelhanne till parning fastän han inte är utställd eller röntgad? Bara nyfiken.
Svar
9
· Visningar
1 470
Senast: Francess
·
R
Övr. Hund Jag planerar att skaffa en hund, men jag har några krav och jag undrar om någon kan komma med tips på en ras som skulle kunna passa mej...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund ska det vara när det är friskt? Och hur ser det ut när det är inflammation? Vår jyckehar haft olika, från gult till grått...
2
Svar
23
· Visningar
4 315
Senast: Calazirya
·
D
Övr. Hund Varför kan folk inte bara inse att alla INTE kan ha hund? Nu är det en stackars ridgeback hane som (med största sannorlikhet) kommer att...
Svar
12
· Visningar
3 541
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte