behöver svar snabbt!

Milosari

Trådstartare
kostar det ngt att komma in på utställningen somm åskådare? ska åka om en liten stund och behöver veta hur mycket pengar jag ska ta med. på hemsidan står det ingenting.

jag åker buss så någon parkeringsavgift behöver jag inte betala. men om inträdet ligger på 30 kr (?) är det ingen fara. dumma utställning som är på fel sida om den 25:e :devil:

finns det någon stans man kan kolla upp det?

Jag tror att inträdet ligger på runt 50 lappen. Om man är medlem i SKK så är det billigare.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: BornAgain
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
7 112
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 389
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka