Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund 1) Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har hundar. :angel: 2) Du träffar andra människor...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: ElCamino
·
Övr. Hund Vi hade en tik för ett par år sedan som vi köpte när hon var 6 månader. De som hade henne då hade henne mycket instängd pga. de lite...
Svar
2
· Visningar
3 531
Senast: Duvan
·
D
Övr. Hund Min söta lilla valp har vuxit till en trotsig tonåring som testar och testar och testar och testar... han ger sig knappt ibland och...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Dean
·
Övr. Hund ska snart bli ägare till en långhårig collie och behöver lite tips på pälsvården. Hur ska man borsta en collie? Vilka redskap behöver man?
Svar
1
· Visningar
1 985
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Hamnade på en hemsida där den svarta tiken parats med en - i mina ögon - svartsilver hanne. Valparna var enligt hemsidan några svarta...
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: kpist
·
Övr. Hund Imorse när alla i familjen fortfarande var lite sömndruckna så for Troja upp och började pipa och gnälla som en galning. Hon låg...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: annaoeddie
·
Övr. Hund Skrämselhicka, och \'Vad sjutton hände???\' Hua, ibland blir man rädd. Blev väckt klockan sex imorse av mamma som sa att Bork var...
2
Svar
30
· Visningar
3 267
Senast: Alsterfeldt
·
W
Övr. Hund Om man ser att någon misshandlar sitt djur, speciellt hund tänker jag på nu? T.ex. om jag skulle vara ute och gå och ser två killar stå...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Sol
·
Övr. Hund Min hund som är sex år (blir sju år i år) har bajsat inne två nätter i rad! Han går ut tidigt på morgonen och sent på kvällen så det är...
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: Enya
·
F
Övr. Hund Tja..hur får man valpen att inte vara så rädd för hundar som skäller? Tips om hur man får illbattingen att sluta äta baj och jaga ormar...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund är det samma sak? om inte, vad skiljer? vilka håller kurser?
Svar
10
· Visningar
911
Senast: annaoeddie
·
L
Övr. Hund Hallå! Sitter här och spånar lite inför framtida hundköp... har redan bestämt vilken ras som jag tror skulle passa mig. Det allra...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: Leola
·
Övr. Hund Jag tycker att schäfer är den överlägset vackraste hundrasen och jag gillar även deras pigga och oftast väldigt glada temperament. Dock...
Svar
3
· Visningar
2 253
Senast: zessan
·
Övr. Hund Min gammeltik avlivades i helgen. Man har gått och velat länge och undrat "när är det dags".. Men hon talade om det tydligt. Känslan...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Thelma
·
F
Övr. Hund Är det nåt vanligt livsmedel som är farligt för hundar? Choklad vet jag , lök är väl inte så bra heller..Vovvan äter de knäppaste saker...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Fnurra
·
C
Övr. Hund Jag är så överlycklig! Ska äntligen skaffa min första egna hund. Min kompis tik fick valpar i förrgår, å jag ska få en av henne. :bump...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 961
Övr. Hund Ja eller? Jag undrar bara om det är nån som vet hur man märker det på hunden. min har haft två fästingar hittills denna sommar som jag...
Svar
9
· Visningar
3 475
Senast: whipsy
·
S
Övr. Hund Syrrans Akita hane försvann igår vid lunch och har inte kommit tillbaka ännu. Vad ska man göra??? Vi har ringt polisen, lokalradion...
Svar
6
· Visningar
1 019
Senast: martha
·
H
Övr. Hund \"lekskäller\" Hur lär man av vovven att INTE skälla när hon uppmanar till lek? Hon kan tex lägga en pinne eller något annat skojjigt...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Heira
·
Övr. Hund Har jag gjort bort mig nu? Har funderat ett längre tag på en valp och nu dök det upp ett erbjudande som jag inte kunde säga nej till...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka