Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilken ras skulle ni rekomendera om man vill ha en hund att ha med i stallet (kunna ha med i stort sett överallt förresten) och kanske...
Svar
10
· Visningar
1 314
Senast: ecssory
·
C
Övr. Hund Såg en diskussion angående konsekvenser av att vissa uppfödare av stora raser har riktat in sej på hd-fria hundar som varit hd-fria...
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: Francess
·
Övr. Hund Vi har nyligen upptäckt att vår dalmatinervalp älskar att simma!!! Hon är fjorton veckor och är en riktig fena!!! Storebror däremot...
2
Svar
20
· Visningar
1 517
Senast: Mirre
·
S
Övr. Hund min tankar går till de närmast sörjande http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,515052,00.html :(
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Kom precis hem från en varm promenad med hundarna och kan inte låta bli att le! Båda har lärt sig att plocka hallon direkt från...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: Zewz
·
Övr. Hund http://images.google.se/images?q=tbn:3doj9N2RuqEJ:medlem.spray.se/lizku/hpbimg/ :love: :love: :love: Träffade ett gäng Chinese Crested...
2
Svar
24
· Visningar
1 889
Senast: Tican
·
Övr. Hund Jag letar efter en liten hundras som går bra att ha om man är allergisk (min man)... Jag vill så gärna ha hund eftersom min syster...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: QuickStar
·
S
Övr. Hund Fick höra från "min" uppfödare att jag absolut inte skulle ge min golden retriever valp ett valpfoder, det ger en för snabb...
Svar
9
· Visningar
2 960
Senast: Sweet
·
Övr. Hund Vet inte om ni minns... men för ett halvår sedan ungefär (eller mer) så skrev jag (i chocktillstånd) om olyckan då våran två...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Iaraphel
·
S
Övr. Hund Har min älskade :love: vovva blivit tvekönad ? :o Eller vill hon helt enkelt vara så tuff :cool: att hon lyfter på benet när hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 165
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Nä, inte när det är varmt så klart, det var inte det denna tråden handlar om. Men jag vill kunna lämna mina hundar för kortare stunder...
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har en snart 2 år gammal schäfer korsning. Han är helt underbar förutom i stallet. När han va riktigt liten fick han följa med o...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: amalia
·
Övr. Hund Vad man gör man en hund som jagar getingar och flugor? Det är något nytt hon har börjat med. Vill ju inte hon ska bli stucken!
Svar
6
· Visningar
981
Övr. Hund Som ni kanske såg på Gnägg så är jag lite dålig på att lägga in bilder, men säg till om det inte funkar! Uppställd Ligger i...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund jo jag har köpt en valp!! :love:
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Seabaz
·
3
Övr. Hund Jag vill veta allt man kan tänkas behöva veta då man ska para två hundar. När sker registrering av valparna, betalning, ja allt ni kan...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Är så otroligt besviken på min totting just för tillfället. vet att det kan vara fel att känna så men jag trodde aldrig att detta skulle...
2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: lady_vip
·
R
Övr. Hund och hur ser den ut?? kanske någon har en bild? när jag söker på det så får jag bara svar som tillhör bildelar. :(
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Hovdam
·
P
Övr. Hund Hej ! Finns det fler här som har hundar, som har blivit sjuka av Frontline??
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Springer
·
P
Övr. Hund Hej ! Finns det fler här som har hundar, som har blivit sjuka av Frontline??
Svar
2
· Visningar
895
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka