Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Idag var jag med min hund på ett såkallat "hund bad", ett ställe där alla får ta med sig sina hundar och bada tillsammans med.. Min...
2
Svar
21
· Visningar
1 786
Senast: Guatemala
·
S
Övr. Hund Någon utställningskunnig som vill förklara för mig vad dessa förkortningar som står framför min valps föräldrars namn betyder? Pappa...
Svar
16
· Visningar
1 204
Senast: KickiH
·
Övr. Hund detta fackspråk... få verkar kunna men alla pratar på. idag fick jag reda på att min tik har stor dådkraft, vilket är väldigt positivt...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Har blivit erbjuden att få en dogo argentino, 1½ år, hanhund som inte fungerar i den hundflock han är i nu, en flock på 7 individer av...
Svar
17
· Visningar
1 997
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på hur de fungerar i relation till varandra. T.ex den ena är bra på spår medan den andra är värdelös men bättre på...
2
Svar
27
· Visningar
2 628
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Var idag vid havet med min hund. Självklart var vi på hundbadet. Jag hade honom kopplad hela tiden eftersom det var en del andra hundar...
Svar
5
· Visningar
1 557
Senast: Guatemala
·
F
Övr. Hund Några av våra vänner har köpt en liten valp, när min tik fick träffa valpen så började hon maniskt att slicka valpens öron, hon brydde...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: FiaOchSaffe
·
B
Övr. Hund Här kommer lite bilder på mitt lilla charmtroll Teo som nu är 6månader,och jag kan inte förstå hur fort det har gått. Känns som om det...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Elwis_86
·
Övr. Hund ..hos vet. Hunden min, Tim, har någon diffus hälta. Att han står och håller upp höger framtass när han står still har han hållit på...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Hej hej! Vi ska skaffa hund och har två raser vi funderar på, Malinois eller Rhodesian Ridgeback. Efter att ha haft drever i många år...
Svar
11
· Visningar
6 808
Senast: Dean
·
H
Övr. Hund Någon här som är medlem där?? Står att man ska få ett valp paket (el. annat paket beroende på hur gammal hunden är...)om man är medlem...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: glee
·
Övr. Hund Finns det såna? Tror aldrig att jag sett en svart chihuahua... Vilka olika färger finns de små sötnosarna i egentligen? Sen kan ju nån...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: Bansan
·
Övr. Hund Nu funderar jag lååångt, långt fram i tiden, men det skadar aldrig att planera :). Jag har aldrig haft hund innan, pga allergier i...
Svar
17
· Visningar
3 784
Senast: Mammadutt
·
G
Övr. Hund Jag satt ute i trädgården hos mina föräldrar nyss och åt middag. Så kom två släktingar och deras hund för att hälsa på, och våra hundar...
Svar
9
· Visningar
995
Senast: Doneloge
·
E
Övr. Hund Har hämtat hem en 8v. Hur ser avmaskningsintervallerna ut from nu? Han får mat 4ggr/dag, hur skall det se ut framöver?
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Kom igen och berätta ni alla som äger en/flera hovawart eller känner till någon bra. :) Har ju haft trådar uppe och undrat över...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag fick nyss en förfrågan om att sälja min hundkoja med tillhörande hundgård. Har inte haft några planer på det innan, men den används...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Trissa
·
L
Övr. Hund Läser överallt att bara fantasin sätter gränser för vad man kan lära hunden för trix och konster, men nu är det så att min fantasi...
Svar
13
· Visningar
1 181
Senast: JennyF
·
E
Övr. Hund Måste min bebis kunna stå still så där fint eller ska valparna bara gå runt och hur går det till? Vad är det som bedöms? Min valp är väl...
Svar
16
· Visningar
1 819
Senast: Elvis
·
C
Övr. Hund Jag har en uppfödare, alltså inte den som fött upp min hund, utan en annan som vill köpa en valpkull av min tik. Hur går sånt till? Hon...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur