Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska boka tid för Camaro hos veterinären. Jag har ju skrivit om hennes mentala problem i några trådar så en del av er kanske har koll...
2
Svar
32
· Visningar
7 639
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort. Jag fick för ett par veckor sedan ett samtal från en vän, där hon undrade om vi kunde ta hennes...
2
Svar
20
· Visningar
9 032
Senast: Meibla
·
Hundhälsa Hej.! Jag har en kinesisk nakenhund/chihuahua på ett år som jag inte vet hur ja ska träna/få han att bli bättre.. Jag måste alltid...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: balahablha
·
Hundhälsa (Mammas hund,inte min,men jag är "dagmatte") Hon luktar inte hela tiden,utan kommer som en hemsk stank nån gång då och då under en...
Svar
12
· Visningar
20 875
Senast: Hellas
·
Hundhälsa huden har fått ringorm, har katt o häst, kan dessa smittas? detta måste uppkommit senaste dagarna, såg idag att hon kliade/bet men...
Svar
6
· Visningar
1 832
Hundhälsa Har fått hem en 6 årig pinscher-tik. Hon har ätit Pedigree, och ja, jag vill byta foder av förståeliga orsaker. Hon är lite lätt rund...
Svar
7
· Visningar
2 515
Hundhälsa Vi är hundvakt åt min mammas hund den här helgen. En liten härlig shetland sheepdog tant på snart 14 år :) . Det märks att hon är gammal...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Solvind
·
Hundhälsa Hej, vi har ju fått lov att byta hundfoder till sams field tror jag den heter... vi hade advance innan, men pga att de ska sluta sälja i...
Svar
16
· Visningar
12 722
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ilo har blivit halt från "ingenstans" .. Någon som har en ide vad detta kan vara/bero på? Han har sprungit lite mer än vanligt nu...
Svar
0
· Visningar
648
Hundhälsa Hejsan! Hur växer egentligen valpar/hundar? Har dom olika växtfaser för ex ben, rygg, höjd osv som hästar? Tycker min unghund på 6...
Svar
5
· Visningar
4 971
Senast: Lona
·
Hundhälsa Då min förra hund led av diverse problem, och därför fick sluta sina dagar för tidigt, så är jag numera nojjig för minsta lilla sak. Min...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: pepp
·
Hundhälsa Har ni haft valpar som varit osäkra, rädda och mesiga? Hur är de isåfall nu? Kastrerade eller okastrerade, tror ni det påverkade?
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund blir torr i huden och kliar sig en hel del om hon fått i sig nått hon inte tål, hon är allergisk mot spannmål. En släkting till...
Svar
4
· Visningar
8 249
Hundhälsa Eftersom jag inte haft hund tillräckligt länge för att veta om följande fenomen är vanligt, så vänder jag mig nu till er som är mer...
Svar
8
· Visningar
1 418
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Jag har en liten fralla på 7 månader som de senaste 2 månaderna varit halt och lite stel på vänster fram, vi varit till olika...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: spirulina
·
Hundhälsa Jag har en dsg som nu är 13½ år. Pigg och glad och boss i familjen. Hon har inte löpt på minst 4 år. Vi har en hane sedan ett år...
Svar
5
· Visningar
5 193
Hundhälsa Nej, jag är inte det minsta pedantisk och jag bryr mig inte om lite djurdoft här hemma. Men - nu är det lite jobbigt. Hunden (Beauceron...
Svar
17
· Visningar
5 902
Senast: pippilotta
·
Hundhälsa Hur vanligt är det? Nu har grannens "nya" schäfer fått cancer och det går antagligen inte att göra något åt det, hunden är sex år gammal...
Svar
8
· Visningar
2 152
Senast: nilie
·
Hundhälsa Efter ett snack med Sareks uppfödare överväger jag att kastrera honom. Han blir totalt låst när han känner doft av löptik :(. Det har...
Svar
15
· Visningar
3 873
Senast: Dorro
·
Hundhälsa http://www.cutiepiepolly.se/2013/07/farliga-tuggben.html?m=1 Nu ger inte vi våra hundar köpta hundben bara älghorn så det här kanske är...
Svar
9
· Visningar
1 922
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025