Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa mig hund nummer två så småningom, och har fastnat för dessa vackra "Softisarna". :love: Är det någon...
Svar
2
· Visningar
2 160
Senast: Mysgrisen
·
S
Övr. Hund Vad gör ni med hunden när ni är sjuka? Det är ju lite svårt att förklara för hunden att matte är sjuk och inte orkar med några...
Svar
8
· Visningar
950
Övr. Hund Vad ska jag göra med min hund som drar som en galning? Har en Dobermann hane på 7mån som är så stark! Har inte en chans att hålla honom...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 906
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Det har vi nog funderat många gånger på..men man känner sig så misslyckad om man nu skulle göra det.. Vi har en rottweiler tik på 5...
Svar
4
· Visningar
801
·
B
Övr. Hund Behöver hitta ett godis som hunde bara älskar. för vanligt godis fungerar inte så bra. Har för mig att jag hört något om torkad...
Svar
5
· Visningar
2 908
·
A
Övr. Hund tror det hette så... vann en liten säck på utställning, blev nyfiken på vad det var för något, bra foder? eller skit? har inga...
Svar
2
· Visningar
1 117
Senast: akktern
·
T
Övr. Hund Kollat på hundraser en längre tid men har inte fastnat för någon direkt. Många är söta, några är fula och andra är gigantiska. Den...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Aningsfull
·
E
Övr. Hund Funderar på att köpa en liten Chihuahua. Underbart söta hundar! Nej det har inget med att den och den kändisen har en. Tkr det är en...
Svar
14
· Visningar
1 084
Senast: ElaBelaBus
·
Övr. Hund Jag här kommer då lite bilder på lilla puppy! Han är en chinese crested dog, en liten nakenhane! :love...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: glee
·
Övr. Hund Sköter nu en goldentik på 3år. Hade henne samma tid förra året då ägarna åkte bort. Nu verkar ju denna vovve drabbas av en onaturlig...
Svar
8
· Visningar
4 029
Senast: snurran
·
B
Övr. Hund Jag har länge funderat över nästa ras. Ett tag var jag inne på retrivier eller spaniel, nu har jag kärat ner mig i riesenschnauzer...
2
Svar
32
· Visningar
2 254
Senast: beda
·
R
Övr. Hund Vet inte om tråden ligger rätt!? Jag orkar snart inte längre varje dag när min mamma och jag är ute med hunden och katten så står det...
2
Svar
24
· Visningar
1 659
Senast: rattalskare
·
Övr. Hund på oreggad vavva. 17 000!!! det är ju helt sanslöst! undrar om de får sålt valpen...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: allroundhästarna
·
B
Övr. Hund Jag håller på att fundera över mitt kommande rasval (som inte ska ske förrän min nuvarande hund gått hädan eller blivit gammal och klok)...
2
Svar
27
· Visningar
4 302
Senast: skrocken
·
G
Övr. Hund Stackars vovve tycker att det är JÄTTE läskigt att åka bil, så fort han hör ordet bil börjar han darra och svansen åker mellan benen...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Cesam
·
I
Övr. Hund är det nån här som vet vart man kan köpa fiskolja?
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Sol
·
B
Övr. Hund Nu har jag hittat några konstiga röda prickar just framför ena örat på tiken. Först trodde jag att hon blivit klöst av någon katt men nu...
Svar
2
· Visningar
1 327
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Han är lite förundrad, vår lilla Ridgeback-bebis. Kartonger överallt, det ekar och är tomt, mattorna är borta och vissa rum är till och...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund var kan man handla till sin hund? Mest ute efter kläder till liten chinese crested.. Bra tips? Om man inte får skriva här så kan ni...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?
  • Stora shoppingtråden III