Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En chinese Crested :love: jag är glad.. Nån här inne som har?
Svar
4
· Visningar
904
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Har ju varit en hel del olika blandningar på tapeten här och det verkar ju vara en hel del kunninga människor här. Jag är bara lite...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: martha
·
Övr. Hund då ska vi se om man lyckas. 8 veckor på kortet tillsammans med systersonen. Bildkvalitten har att göra med att det är taget med en...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: Mynta2
·
E
Övr. Hund ja, min fråga lyder som rubriken: kan en hund fara illa av att den får en billigare typ av foder? på vilket sätt? om dessa foder skulle...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Imorrn hämtar jag lille valpen :love: *längtar*
Svar
6
· Visningar
757
Senast: cassiopeja
·
L
Övr. Hund Hur många här är det som inte ser fram emot sista april pga att det kommer att smällas ute i buskarna? Vad kommer ni att göra med dom...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: cassiopeja
·
A
Övr. Hund Här kommer bilder på min chinese crested prowder puff Chinese Pearl King Leopold heter han men jag kallar han kort och gott Leo, jag...
Svar
9
· Visningar
965
Senast: Nate
·
Övr. Hund Har reflekterat över det här med blandraser och upplever att border collie ofta är med i olika korsningar?! Senaste hårresande exemplet...
Svar
10
· Visningar
2 112
Senast: Bubbla
·
M
Övr. Hund är det vanligt att hunden blir deppig efter löp? vår dvärgschanuzer slutade löpa för ca 2 veckor sedan och sedan dess har hon varit både...
Svar
2
· Visningar
5 038
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Här kommer på onsdag eller torsdag läggas ut bilder på de små dvärgpinscher-bröderna Arne och Zafir! :love: Hur föredrar Ni att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 056
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Årets första fästing funnen. Plats: Bubblan Belägen: Örat Övrigt: Vidrig Det är i börjarn av april och redan mkt mygg och nu...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: BeddiZ
·
A
Övr. Hund våran schäfertik på 5 månader äter sitt eget bajs. Vad/hur gör man för att få henne att sluta. HOn smyger upp i sonens rum på nätterna...
Svar
6
· Visningar
1 150
Övr. Hund Förväntar ni er det?? Eller ni är den typen som ser till att ha så mycket kött på benen som möjligt och sen går dit och ifrågasätter...
2
Svar
26
· Visningar
2 889
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Ska börja veckopendla mellan Sthlm och Avesta om några veckor och eftersom jag vet att man åker absolut billigaste med BUSS så tänkte...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: Milosari
·
E
Övr. Hund Om bara en vecka nu så kommer jag att få min underbara pyrenéertik hem till mig! Självklart vet jag att hon som valp inte ska...
Svar
4
· Visningar
1 166
·
Övr. Hund Finns det nåt namn på nån sån? Hästarna har ju sin men finns det nån för hundar??? Låg och funderade på det inatt när jag inte kunde...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Trissa
·
Övr. Hund kankse inte har med det här att göra men jag börjar bli helt galen på dom. de bort i en villa med 3 rum och kök. de har 2 gamla...
2
Svar
24
· Visningar
1 879
·
G
Övr. Hund Nu börjas det igen, med fyrverkerierna.. Visst, det går inte att komma undan dem när man bor i stan. Men när de skjuter precis...
Svar
4
· Visningar
695
Senast: Cesam
·
G
Övr. Hund Sockersöt Ser inte så skönt ut Du har något mellan tänderna! Ömsesidig kärlek?? Det är äta eller ätas som gäller...
Svar
15
· Visningar
1 030
Senast: Stefffie
·
P
Övr. Hund Säger hej till publiken :D Bråkar Säl? Slappar
Svar
4
· Visningar
796