Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det här är mina två ögonstenar förutom min frieser då så klart. En hane,5 år och en tik,4 1/2 år. Dom är bästisar och har buskul ihop...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Zeeke
·
Övr. Hund Äntligen börjar det lossna även för oss. Diva, det lilla springande monstret som inte alls kunde gå okopplad utan att dra iväg en...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: _Runaway_
·
Övr. Hund Jag fick nyss höra av grannen att någon i området lägger ut bröd med glykol på. En hund hade dött och en annan var mycket illa däran...
Svar
17
· Visningar
1 640
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Läste på Aftonbladet nyss, om smuggelvalpar som avlivades.....titta på de stackarna på bilden - ihoptejpade ben. Usch :cry: . 30...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: PenDragon
·
T
Övr. Hund Jag har länge kämpat med min tickande bomb till hund. Jag är aktiv med henne. Tränar (mycket) och tävlar (sparsamt). Tävlingarna går...
2
Svar
22
· Visningar
1 927
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Min allra vackraste älskling har gått bort. Det är ett stort svart hål i mitt hjärta. 9 hela år fick jag med henne. Ända sedan hon var...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Skruttan1982
·
S
Övr. Hund Ni som är/har varit hundägare - hur gjorde ni för att få era hundar rumsrena? *nyfiken*
2
Svar
24
· Visningar
2 895
Senast: Skruttan1982
·
L
Övr. Hund Nu är det ju säsong igen och jag står och trampar när jag ska välja vilket sätt de små blodsugarna ska bekämpas på.. :devil: Har haft...
2
Svar
23
· Visningar
2 187
Senast: Zafir
·
C
Övr. Hund Min tik löpte för första gången den 22 dec och hela löpet var väl så kallat helt över den 10 januari. Idag den 5 maj har hon börjat...
Svar
4
· Visningar
3 653
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vilka hundraser får vara med och tävla i bruks? Får även oreggade(blandraser t.ex) vara med? Hur långt upp i klasserna får man då gå med...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Jadzia
·
M
Övr. Hund min lilla hund har fått kraftig diaree ( inte bara löst utan bara gult rinn ) efter att hon rotat på komposten ... har gett henne mkt...
Svar
12
· Visningar
17 199
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Min vovve har sin tunga ute nästan hela tiden. Ibland är den nästan helt indragen. Men aldrig helt. Jag har haft hunden i 1 år nu, hon...
Svar
7
· Visningar
7 098
Senast: zesel
·
Övr. Hund Nya bilder på lille-man! http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id9869_page0.html Synd att kvaliteten på bilderna blir så...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Läste precis i Aftonbladet om den tragiska händelsen där en flicka blev ihälbiten av en hund. Tydligen hade hunden varit barnens...
2
Svar
29
· Visningar
2 240
Senast: Björk
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/index.jsp?a=277940 Jäkla otur att det tog som det tog alltså, vovven är såklart avlivad nu. Den var säkert...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: PenDragon
·
J
Övr. Hund Nån som har något tips på vad man kan använda som vattentätt stövel till vovven? Hon har skadat en klo och har fått på ett bandage. Jag...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Moheed
·
Övr. Hund .. är jag i den här gullegrisen :love: Stooooor nos .. bilderna är tagna för några minuter sedan. Är han inte über fin...
2
Svar
24
· Visningar
2 078
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Fick ett tips att ge b-vitamin till min hund som fäller väldigt mkt året runt. Nu till frågan: kan man använda samma b-vitamin som man...
2 3
Svar
41
· Visningar
11 949
Senast: Sol
·
A
Övr. Hund Fick ta bort min älskade Smilla i fredags, hon hade fått en aggressiv elakartad tumör i benet, och hon blev jättedålig snabbt. När vi...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Funderar lite ang detta med hundar som sticker från trädgården och jagar förbipasserande. Om man anmäler sådant blir det några...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: Hera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka