Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Jag blev väldigt ledsen när jag läste i Barometern att jag ”hastigt” sagt upp mig. Jag har varit ridskolechef i 50 år och de sista 29...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Driver din förening ett projekt med fokus på att få människor att må bra genom kontakten med hästar? Då kan ni söka ekonomiskt stöd...
Svar
0
· Visningar
241
·
Hästnyheter Skillnaden på banbyggare och bandesigner och svensk fälttävlans återhämtning efter pandemin var bara några ämnen som lyftes när...
Svar
0
· Visningar
192
·
Hästnyheter Henrik von Eckermann och Peder Fredricson är på plats i ´s-Hertogenbosch när en av årets mest prestigefyllda klasser ska avgöras – och...
Svar
0
· Visningar
209
·
Hästnyheter Tonåringarna på hästgården var inte arbetskraft utan var på gården för att lära sig. Det hävdar den ansvariga för hästgården som nekar...
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Seabaz
·
Hästnyheter Linda Algotsson, fälttävlansryttaren med en lång meritlista från mästerskap och stora tävlingar, skadades svårt på en landslagsträning...
2
Svar
36
· Visningar
4 136
Senast: fio
·
Hästnyheter Det internationella ridsportförbundet FEI har fastslagit sitt beslut för den svenska fälttävlansryttare som tidigare varit tillfälligt...
Svar
0
· Visningar
723
·
Hästnyheter Veteranen Rolf-Göran Bengtsson är ryttaren som alltid kommer tillbaka. När en topphäst försvinner från hans stall har han snart utbildat...
Svar
0
· Visningar
515
·
Hästnyheter "Det här är något för den gotländska ridsporten, det är inte så att vi begränsar det bara till Visby", säger Sylve Söderstrand som...
Svar
0
· Visningar
147
·
Hästnyheter Susanne Hobohm, Kajsa von Geijer, Håkan Björklund och Eva Schiller – de bildar Bahia Group som är ny ägare till H&M Bahia. – Jag är...
Svar
0
· Visningar
344
·
Hästnyheter Tre personer föreslås till ordförandeposten i Sveriges olympiska kommitté (SOK). En av dem är den nuvarande ordföranden i...
Svar
0
· Visningar
249
·
Hästnyheter Idag är han en av våra största ridsport-profiler och dessutom nybliven succéförfattare. Nu vill han uppmuntra andra att våga följa sin...
Svar
0
· Visningar
204
·
Hästnyheter Både en svensk EM-medaljör och en flerfaldig, brittisk OS-medaljör har blivit mammor för första gången.
Svar
0
· Visningar
206
·
Hästnyheter Ekipaget syntes tillsammans i Scandinavium och nu kan omdöpta H&M Bahia bli Peder Fredricsons nästa mästerskapshäst.
Svar
0
· Visningar
242
·
Hästnyheter Wisby ridklubb behöver över en miljon kronor om året för att klara verksamheten – det skriver ridklubben i ett brev till Region Gotland.
Svar
0
· Visningar
241
·
Hästnyheter En svensk ryttare med meriter på internationell nivå har gjort sig skyldig till sexuella trakasserier. Det slår Internationella...
Svar
0
· Visningar
691
·
Hästnyheter Hoppryttaren Peder Fredricson är säker på en sak – han ska inte gå i pension. – Den frågan har jag annars fått flera gånger efter att vi...
Svar
0
· Visningar
530
·
Hästnyheter Landslagsryttaren som i höstas stängdes av efter anklagelser om psykiska övergrepp och sexuella trakasserier har fått sin dom av FEI.
Svar
0
· Visningar
348
·
Hästnyheter Livet leker för proffskusken Carl Johan Jepson. Fem V75-vinster på de två senaste tävlingsdagarna – och stolt familjefar på det. – Mitt...
Svar
0
· Visningar
197
·
Hästnyheter För en dryg månad sedan såldes Cathrine Laudrup-Dufours andra mästerskapshäst, familjen Zinglersens Bohemian. Nu har valacken gjort...
Svar
0
· Visningar
290
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka