Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om Foderhäst??
Hur går avtalen till och vad gäller om hästen skadas och vem har hand om försäkring och hur lång tid och om den som har...
Hästmänniskan
Hej!
Är det någon som har koll på stallplatser utanför jkpg- Bankeryd, Habo eller Mullsjö. Vad priserna ligger på ungefär för stor häst....
Hästmänniskan
Gården som vi arrenderar 1,5 hektar av, har bytt ägare. De nya ägarna vill ha 5000 kr/år för 1,5 hektar!!!!
Anser ni det rimligt? Alltså...
Hästmänniskan
jag ska börja det till hösten och ska då ha ridning som inriktning. nu är det bara så att man ska utöva sin sport ca 2 dagar i veckan på...
Hästmänniskan
Vill bara tacka alla som peppade mig när det gällde sadeln jag sålt, där köparen i efterhand ville ändra priset. Utan ert stöd hade jag...
Hästmänniskan
Jag undrar om man måste lyda en skylt där det står att ridning är förbjuden på preparerat skidspår. Spåren är lagda på en skogsväg där...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.