Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vet att man itne får sätta upp såna på eget bevåg och hur som helst, men hur är det med vägskyltar som varnar för något som inte finns...
Svar
16
· Visningar
2 233
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa 1 ha mark av min granne. Har förvisso inte frågat dem än, men skulle vilja ta reda på vad marknadspriset för 1...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: IvoryTower
·
S
Hästmänniskan Hej, Jag ska börja praktisera till hösten för att komma in på Hippologen till våren. Någon här som gjort det och överlevt ekonomiskt...
Svar
16
· Visningar
1 756
Senast: sthlm23
·
F
Hästmänniskan Är det någon som har byggt en ridbana med Paddex (hyttsten från Merox (SSAB)) eller har ridit på en sådan bana? Skulle vilja veta lite...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: föl2005
·
X
Hästmänniskan Jag och min pojkvän bor fortfarande hemma hos våra föräldrar. Jag går fortfarande på gymnasiet, men han jobbar. Men nu så har min...
Svar
8
· Visningar
5 836
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Vi har en ridbana som tidigare fungerat bra tills att någon fick för sej att harva upp det nedre lagret vilket gjorde att stenar & allt...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Liselott76
·
H
Hästmänniskan Hur mycket skulle ni vara villiga att betala för att hyra en häst under en period? :confused: 'tacksam för svar*
Svar
9
· Visningar
917
Senast: amkm
·
A
Hästmänniskan Ska snart köpa en häst som min pappa äger. Hästen har hästpass och är försäkrad. Undrar om det räcker att man skriver i hästpasset vem...
Svar
11
· Visningar
1 921
Senast: Macken22
·
J
Hästmänniskan Innan ni skaffade häst hur visste ni då att ni skulle komma att ha råd? Jag menar det är juh inte bara hästen och allt som kostar utan...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Vi är några som tänke starta en ridklubb. Ingen ridskola utan mest på kul för oss o ev andra som e intresserade... Åtminstone till en...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: pm
·
Hästmänniskan Måste bara få uttrycka mig..... :devil: :cry: :devil: :cry: :devil: :cry: Jag hoppas att alla hästmänniskor är medvetna om att...
2
Svar
37
· Visningar
2 657
Senast: CallMeAce
·
Hästmänniskan Jag har två huvudsakliga "livsstilstyper" som person. Resor och djur. Båda är verkligen mina passioner men går ju inte ihop alls...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Cado
·
Hästmänniskan Jag ska göra en liten rid paddoc privat. Hur stor bör en volt fyrkant vara ? Jag har svenska halvblod ska kunna jobba i galopp mm...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: hästmyran
·
Hästmänniskan Kan man schakta med en traktor eller måste man ha en grävskopa till det :confused:
Svar
3
· Visningar
933
Senast: armada
·
Hästmänniskan Vart kan man beställa nya stripes till sin transport? Orginaldekalerna finns inte att beställa. Men har ni förslag på något bra ställe...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: ang
·
T
Hästmänniskan Har tre ston, varav ett nu är satt i avel. Räknar med (om allt går bra)att kunna sälja en avkomma per år. Om ytterligare två år sätts de...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: Francess
·
Z
Hästmänniskan Vilket material blir billigast och bäst på en ridbana? Vi har fått för oss att vi vill ha gummiflis, men var får man tag på det? OCh...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske, men hur brukar ni göra vid betessläpp, brukar ni skriva kontrakt eller något? Jag har mardrömmar om att jag...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Mia_R
·
S
Hästmänniskan hejj hejj alla glada! jag e ordförande i kilsrfs ungdimssektion å vi vill försöka få vårat skötar system på fötter! vi har tänkt och...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: mai
·
Hästmänniskan Jag behöver solklart ett extraknäck! ;) Har i omgångar funderat på någon sorts webbshop. MEN de webbshoppar jag hittat är grymt dyra...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama