Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Ni som odlar egen vall, i hur många år låter ni den ligga innan ni bryter den? Plöjer ni upp hela eller gör det i årsetapper? :confused...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: ginnies
·
A
Ekonomi & Juridik Anonymt nick. Jag står mitt i en ekonomisk kris och måste därför sälja mina hästar, otroligt sorgligt och det gör även att min...
2
Svar
26
· Visningar
6 570
Senast: MalinJ
·
Hästmänniskan Ja, vad skriver man egentligen när man svarar på en hästannons? Finns det någon mall av vad man bör nämna när man berättar om vad man...
Svar
3
· Visningar
2 073
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Jag är en tjej på 20 år som har haft extremt mycket smärta i min vänstra axel (ganska nära ryggraden) i 5 år nu. Det hela började när...
Svar
5
· Visningar
1 895
Senast: lewellyn
·
Hästmänniskan I ofantligt stort behov av råd/tips/erfarenheter/pepp/osv. Jag har nyligen börjat jobba som hästskötare (har varit här knappt tre...
Svar
8
· Visningar
1 929
Senast: Scarry
·
Hästmänniskan Hej! För det första vill jag säga att tråden kanske inte kom på rätt ställe. men något som jag alltid undrat över är vad en import från...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: akleja
·
Ekonomi & Juridik Hej. Nu har jag hamnat i en situation som så många andra före mej har hamnat i. Jag skulle sälja mitt fullblodssto och det var en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 163
Senast: Highcat
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om jag postar tråden rätt men jag gör ett försök! :) Jag har nyligen köpt en Kwpn häst, sto född 08 e...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: Allie
·
Hästmänniskan Situationen ser ut som följande: Är erbjuden två olika hästar. Häst 1: 14årigt sto, utbildad, tävlad Lc-dressyr, hopptränad en del...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: Blueberry
·
Ekonomi & Juridik Har haft en lunchgrind (med 12v magnet) i hagen nu ett tag och i början fungerade det perfekt, tills en utav hästarna blev för smart...
Svar
8
· Visningar
3 926
Senast: kvandi
·
D
Hästmänniskan jag tror jag inte orkar vara snäll längre... ska försöka göra en lång historia kort. det börja redan när vi flytta hit. i juni. 2...
Svar
7
· Visningar
2 319
Senast: aramis
·
Ekonomi & Juridik Någon hade anmält min hästhållning :crazy: Känns jättetråkigt. Ringde upp personen från länsstyrelsen som sökt mig. Jag har namn på den...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 409
Senast: bigganl
·
H
Anläggning Vet inte alls om jag la denna tråd rätt då jag är ca 20 min ny här, ni får ha överseende. ;) Vi ska börja bygga på stallet i sommar...
Svar
4
· Visningar
1 266
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag står just nu inför ett stort dilemma. Jag kommer 1 oktober att flytta till USA för ett år framöver. Och jag har insett att hästen...
Svar
13
· Visningar
1 841
Senast: Duplo
·
Hästmänniskan Hur vet man att ett mail är humbug? 5 min efter att jag uppdaterade min hemsida fick jag ett skumt mail med en förfrågan på saluhäst som...
Svar
17
· Visningar
1 929
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Ni som lämnat i väg era hästar på foder har ni skickat med passet eller har ni tagit kopia och skickat med?
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej. Jag sitter just nu i valet och kvalet att skaffa häst eller inte, hästen är funnen det är bara jag som ska fatta ett slutgiltigt...
Svar
7
· Visningar
1 183
Ekonomi & Juridik Lite funderingar så här en tisdag när vår gårdsplan av nån anledning förvandlats till parkeringsplats för skogshuggare... :mad: Om ett...
Svar
19
· Visningar
2 879
Senast: Caffe
·
Hästmänniskan Nu har jag,min kompis och föräldrarna insett att vi inte är redo för en egen häst så vi bästemde oss att hyra sommarhäst. vad ska vi...
Svar
8
· Visningar
1 881
Senast: Mary91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?