Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej, jag är 96a och har gjort en ansökan till Wången - trav.
Jag har varit och tittat på anläggningen och blivit guidad av ett par...
Ekonomi & Juridik
Moderator får gärna flytta om tråden ligger fel.
Jag pratade för någon dag sedan med fd. ägaren till min British Spotted Ponny.
Vi...
Ekonomi & Juridik
Sitter verkigen fast och beöver hjälp.
Fick ett holsteiner sto i inbyte i danmark för en vecka sedan, jättetrevlig häst men poblemet...
Hästmänniskan
Ja, det är klart jag förstår varför allt kostar. Det måste kosta att hålla häst och utöva sporten. Det spelar ingen roll hur mycket man...
Hästmänniskan
Fick hem en kallelse till ridprov för en utbildning jag sökt. Kraven är LA dressyr och 120-hoppning. Problemet är att jag inte suttit på...
Hästmänniskan
Jag sitter i ett dilemma känner jag. Min dröm är att bli veterinär. Nu har jag hittat ljuset i tunneln, Polen. Jag kommer under vintern...
Ekonomi & Juridik
Hejsan! Jag är fodervärd till ett gulligt sto. Hon har nu skadat sig i hagen och jag fick kalla på veterinär för rengöring och så fick...
Ekonomi & Juridik
Ska påbörja ett stallbygge, behöver era råd.
Behövs speciell betong som tål urin i ett stall? Vad heter den betonen i så fall?Är det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.