Pinsammaste frågan på Buke hittills!

Sv: Pinsammaste frågan på Buke hittills!

kl

Underbart att ni svarar! Jag har hållit det kortklippt, men det blir bara strävare och strävare, så nu blev det vax så får jag se om det blir bättre. Att ni pallar att raka, det kliar ju så SJUKT. Jag hoppas på att det ska bli lika mjukt som håret under armarna, så jag slipper hålla på sen... Eller bara ta bort allt ibland. Jag känner mej som en bebi... :)

Angående underkläder, så skulle jag vilja ha trehundra icebreaker-trosor, jag tror att merinoull är det absolut bästa... Men så sjukt dyrt.

På återhörande, förhoppningsvis utan vidare obehag! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Mia_R
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
125
Senast: Badger
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
410
Senast: sweep
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 173
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar