Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Funderar på att ha luciafirande på mitt ridlekis. Men om vädret blir för jä.....gt hur löser ni det då? Hade tänkt ha ponnyridning och...
Ekonomi & Juridik
Hej,
Är ny styrelsemedlem i en liten idrottsförening som under sommarlovet ordnar aktiviteter för barn och ungdomar. Dessa aktiviteter...
Ekonomi & Juridik
Undrar vilka slakterier som tar emot hästar. Har kollat runt lite och jag hittar ingenting. Googlar man står det att vissa slakterier...
Hästmänniskan
Hej alla bukefalister! Jag behöver verkligen råd och kanske fler än jag som är eller har varit med om samma problem. Är inbiten hästtjej...
Ekonomi & Juridik
Hej, innan ni alla kommer med arga svar, ja JAG VET att det var klantigt att inte ha något kontrakt.
Behöver hjälp med vad jag skall...
Hästmänniskan
Har nu äntligen kommit igång med träningar i ridhuset, men snart kommer ju snön och med den kommer halkan. Hur gör ni på vinter, har ni...
Ekonomi & Juridik
Min häst har dragit på sig veterinärkostnader på veterinärkostnader under de 6 år jag haft honom, egen uppfödning. Jag är less på feta...
Ekonomi & Juridik
En vän till mig håller på att köpa häst(föl), säljaren(företag) har förberett ett kontrakt (standard, Deckemans tror jag, annars typ...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Jag tänkte fråga er kloka här och disskutera endel frågor som jag har angående betesbidrag, behöver massa hjälp vill lära...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Jag och min sambo hyr en gård. När vi flyttade hit fanns en gammal ladugård, där jag nu byggt 3 boxar, gjutit golv, dragit i...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag har bott nu under en längre tid i Brasilien och fått chansen att köpa den häst i stallet som jag tagit hand om.
En Lusitano...
Ekonomi & Juridik
:devil:
Fick ett brev i min brevlåda idag
Hej alla medlemmar!
Nu är det dax för årets lotteriförsäljning, som i år består av Vings...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.