Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara mig på ett någorlunda bra sätt, men hade iaf min ponny utlånad på foder ca 12 mil hem ifrån...
Ekonomi & Juridik
Kanske inte hör riktigt på denna sida, men jag behöver hjälp. Vad är en rymlig månadshyra inkl moms. På en gård, 15 km från en mindre...
Ekonomi & Juridik
Sist jag(och mina föräldrar då)hade häst var det en relativt enkel historia. Stallplatserna kostade 800 kr i kallhyra(kollektivstall med...
Ekonomi & Juridik
Hur är det egentligen att ha sin häst hemma? Alltså hemma på en liten gård i litet stall eller lösdrift? Typ 2-3 hästar.
Jag har väl...
Ekonomi & Juridik
Hejsan, jag går på en ridskola vid mig jag rider dära ca 1-3gånger och hjälper dom med deras föl,unghästar,och dom äldre hästarna. Jag...
Ekonomi & Juridik
Hur håller man mössen borta från hösilagebalarna?? Vi har köpt jättefint, välplastat jösilage som står välembalerade på pall ... för...
Hästmänniskan
Jag har en kallblodstravare som jag älskar väldigt mkt!
Han är en bra vän (om an något tjurig ibland) och hur go och snäll att hantera...
Hästmänniskan Ett par frågor bara, från en som inte har någon erfarenhet av import eller den typen av häst. Vilken dokumentation kan man få på hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.