Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
I jobbsammanhang möter jag människor som INTE är ett dugg intresserade av hästar. Det är helt ok, för jag vill inte dyvla på någon min...
Hästmänniskan
Hej jag är en tjej på 14 år och sen jag varit 5 alltid velat ha en häst så nu äntligen får jag åtminstone ha två hästar i 1-2 månader nu...
Ekonomi & Juridik
Får kanske möjligheten att köpa en släktgård inom en snar framtid.
Jag har dock inte en aning om hur saker och ting går till.
Kan ni...
Ekonomi & Juridik
Vilka hagkompisar föredrar du att din häst har?
Är det bäst att ha ston för sig och vallacker för sig?
Hur föredrar ni att göra med...
Ekonomi & Juridik
Är igång och tittar på hästar inför köp. Söker bl.a. ett kallblod och har nu hittat ett trevligt sto. Ägaren vill sälja hästen med...
Hästmänniskan
Jag hade ute min veterinär idag för och fixa pass till min Shetlandsponny som vi haft i 5 år. Vi skrev aldrig något kontrakt eller något...
Hästmänniskan
Jag ska sälja min pålle, som är min första häst så har aldrig gjort det tidigare. Så jag undrar helt enkelt vad jag ska tänka på och bör...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en häst från t.ex Tyskland, hur går det isåfall till när en hästfrakt kommer därifrån hit? De hämtar ju upp många hästar på...
Ekonomi & Juridik
En Bekant frågade om jag vill hålla ridlektioner för en mindre ridskola.
Och det kan jag ju kanske göra. Men jag skulle vilja gå nån...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.