Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag trodde ju att det blivit hårdare krav från Skatteverkets sida när det gäller att ha sina hästar i någon slags företagsform, men jag...
Hästmänniskan
Alltså när ni överlåter en häst; säljer eller lämnar på foder, och utrustning ingår? Det har hänt mig inte bara en gång att man fått hem...
Ekonomi & Juridik
Min häst blev attackerad av en ny häst i hagen, den bet honom så det blev ett djupt fult sår i halsen... Ägaren hade sagt innan att...
Ekonomi & Juridik
Låt oss alla hjälpas åt att göra en sommarstädning bland kriminella hästföretagare.
Skatteverket har ett enkelt formulär att fylla i...
Ekonomi & Juridik
Jag har, som någon kanske har läst, ganska nyss blivit med häst. Vid införskaffandet köpte jag även all grundläggande utrustning som man...
Hästmänniskan
Troligtvis har min häst fått in en fullträff på min kompis hästs bakben igår.
Insidan på bakbenet var täckt av torkat blod, ungefär 10...
Hästmänniskan
Jag ramlade av en häst i förrgår och har ont i hela ryggen, axlarna och hela låren. Hjälmen som jag hade då slog i min käke och var lite...
Ekonomi & Juridik
Finns en person jag känner som jobbar lite svart hos en halvkändis ryttare.
Personen är idag under 18 så om något skulle hända så löser...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.