Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Läste just en artikel i en hästtidning om att långt fler borde leka, umgås och busa mkt mer med sina hästar än dom gör. Även låta hästen...
Ekonomi & Juridik
Har ett stall (ej verksamhet) där en vän nu stallat upp sin häst. Ägaren kommer att åka utomlands 2 månader och jag kommer sköta allt...
Hästmänniskan
Har kikat runt lite här på Buke och är SÅ avis på er som lyckats få era killar/män att börja rida! Jag har försökt få min kille att bli...
Hästmänniskan
Vet ej om jag lägger frågan på rätt ställe, men.
Får man ha en häst ensam i ett stall om den ser andra hästar som står i närheten dagtid?
Ekonomi & Juridik
Vilket är egentligen det mest miljövänliga stallströt? Både när det kommer till användandet av naturresurser och tillverkning av ströt :)
Ekonomi & Juridik
Jag har en 15årig islandshäst på foder just nu, har haft henne i 3 år men äger henne som sagt inte. Jag vill köpa henne såfort jag har...
Hästmänniskan
Hej! Nu har vi hittat en super snygg kille till min dotter som vi skall köpa :) Vi har 13 platser i stallet, varav alla är upptagna för...
Hundavel & Ras Japp, ursäkter. Detta är inom kattvärlden men jag är glad att man tidigt avlade bort skelögdhet hos siameser, innan dess föredrog man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.