Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
I slutet av september 2013 köpte vi en ponny till vår dotter av en hästhandlare för 15000 kr. Ponnyn köptes som barnponny/nybörjarhäst...
Ekonomi & Juridik
Jag är med i ett förbund med hästinriktning, för oss går det lite trögt just nu, rätt lågt medlemsantal och relativt lågt deltagarantal...
Ekonomi & Juridik
Hej
Nu ska jag köpa min första tävlingshäst.
Jag har inte köpt häst för sådana här summor innan så nu vill jag kolla av att allt går...
Ekonomi & Juridik
Har en fråga. Om en häst har en person som ägare hos stc och en person säger att hon fått den och har en person som intygar att hon hört...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.