SHIS 2014? tankar/åsikter?

Sv: SHIS 2014? tankar/åsikter?

*kl*
Ikväll fick de flesta funktionärerna se hur det är tänkt att vara på Friends och jag tror att det kommer att bli jättebra! Sen kommer det såklart vara lite småproblem första året och även vara byggen runtom som inte är klara än.

"Väggarna" mellan avdelningarna skulle inte vara helt heltäckande, så lite ljud kommer gå emellan. Kanske blir jobbigt för de som står på mässan att höra på showen (åt andra hållet lär inte märkas av), och kanske lite jobbigt för nån dressyrhäst på den offentliga framridningen ;)
Och mässan kommer att bli enorm (med ett område utanför själva innerplanen också), känns välbehövligt!

Det lär väl komma ut mer information snart (både innehåll och upplägg) när det är dags för biljettsläpp!
 
Sv: SHIS 2014? tankar/åsikter?

Jag fick lite blandade känslor av visningen. Antingen var det "Men oj vad bra!" eller "Hur tänkte de då?" De hade ju missat ganska mycket med säkerheten kändes det som...

Hoppas i alla fall på fälttävlan inomhus, kanske voltige vore kul att se och en lite fräsigare show. Sedan blir jag ledsen om inte Tornamentum är med :D och hoppas på att fyrspannstävlingen får vara kvar (dock vet jag inte om den tävlingen kommer funka om det blir mycket ljud från mässan)

Angående Pegasus så var Pegasus ryttare där på visningen.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 240
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 236
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 496
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har tänkt på detta rätt mycket på senaste tid, av anledningar som jag kommer att nämna nedan. Vet inte egentligen varför jag skriver...
2
Svar
33
· Visningar
5 390
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp