Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Peak
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 056

Peak

Trådstartare
Google vill inte samarbeta med mig, troligtvis pga att jag är kass. ;)
Någon som har länken till den roliga, nervösa pappan som inte kan kontrollera sin kropp vid sidan av banan när barnet tävlar?
:D

Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

Gå in på hoppsan, in på TV och skrolla ner till VM i engagerad ryttarförälder :)

Sv: Söker ett youtube-klipp. Hjälp! :)

kapar tråden för jag efterlyser också ett youtubeklipp.

det är en häst som rids på volt i ett ridhus och blir så förskräckt över en bom som ligger på volten så den hoppskenar över och ryttaren hamnar i väggen.. tror jag. är lite oense med en vän om just slutet. den var rätt populär för några år sen. hoppas någon minns den.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 207
Senast: Johanna1988
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 702
Kropp & Själ Efter lång tid har jag insett att jag måste och vill ha hjälp med min "matproblematik". Några trådar har på Buke har verkligen fått mig... 2
Svar
28
· Visningar
2 600
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 949
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna