Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag sitter i planerna att starta en second hand butik för hästprylar. Har tänkt ha alla inriktningar.. dvs. rid, trav, western, voltige...
Ekonomi & Juridik
Chipmärkte några travarföl i höstas och hästägaren hade ju inte läst pappren från avelsföreningen och därför inte fattat att det var hon...
Ekonomi & Juridik
Jag har en stallgäst som sagt upp sina stallplatser. Hen har flyttat sina hästar från gården. Hen betalar inte sin stallhyra för sista...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Nu vet jag inte alls om jag lägger tråden rätt?
Har en fråga kring försäljning av föl, gällande kontraktsdelen. Man brukar ju i...
Ekonomi & Juridik
Om ni fundera på att sälja eran häst men ni var i valet och kvalet kring det men ni har inte satt ut någon annons utan bara pratat lite...
Hästmänniskan
Någon som vet hur det är att ha gris i stallet? Hyr stallplats hos grannarna och nu frågar de om de kan ha grisar i en tom box.....och...
Ekonomi & Juridik
Någon som har bankgiro och använder det ofta ? Jag skickar mycket brevpostförskott men det tar så himla lång tid innan pengarna kommer...
Hästmänniskan
Hej, vi är på gång att bygga stall och kollar lite olika alternativ. Helst vill vi ha ett uppmurat putsat stall och har sett att Finja...
Ekonomi & Juridik
Hejsan ! Jag hoppas kunna få lite hjälp här nu !
Jag har lånat ut min häst på foder för senare köp. Snart så går foderkontraktet ut...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett sto född-99 av en relativt oattraktiv ras, hon har fått några föl som är helt okej men för mig är hon inte intressant i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.