Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
För en månad sedan köpte jag en ponny som ska användas till träning/tävling. Ponnyn är 11 år och är tävlad lätt klass i hoppning. Hon är...
Ekonomi & Juridik
Hej! Har sökt efter trådar om detta ämne men de flesta har ganska många år på nacken och är således kanske inte helt aktuella. Jag...
Hästmänniskan
Är en ovan tävlingsryttare och har aldrig tävlat lokalt innan. Jag har grönt kort, men ingen ryttarlicens. Har fått frågan att tävla en...
Hästmänniskan
Få henne att inse att hon inte har tid med hästar!!!!
Jag funderar som mamma (till min 21-åriga dotter) hur man skall förklara för sin...
Hästmänniskan
Jag går i tankarna om att skaffa egen häst igen, har insett att det gör mycket gott för min psykiska hälsa. Är dock i valet och kvalet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.